Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1178074 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Reactie #1770 Gepost op: 8 oktober 2010, 19:06:03
Mooi on-board filmpje uit Duitsland, bij gebrek aan relevant topic maar even hier geplaatst (nee, hij mag niet bij die van de Nederlandse wagens, die fout heb ik al eens gemaakt  ;) ). Mooi om te zien dat op de gehele rit maar een paar mensen slecht opletten. Het overgrote merendeel reageert voorbeeldig! Filmpje van Richti93:



Ehm heb je ook een link naar dat filmpje?  ::)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1772 Gepost op: 8 oktober 2010, 19:47:13
Filmpje grotendeels bekeken; wat maakt die chauffeur goed gebruik van z'n extra hoorns zeg. Goede chauffeur! En perfect (bijna iedereen, inderdaad) weggedrag van het overige verkeer. Leuk filmpje!  O0


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #1773 Gepost op: 8 oktober 2010, 21:50:24
Filmpje grotendeels bekeken; wat maakt die chauffeur goed gebruik van z'n extra hoorns zeg. Goede chauffeur! En perfect (bijna iedereen, inderdaad) weggedrag van het overige verkeer. Leuk filmpje!  O0

Idd netjes gereden, voor zover ik dat kan/mag beoordelen. Voor rustiger verkeersbeeld lijkt hij te beschikken over een lektrische hoorn, voor druk verkeer en kruispunten een luchthoorn. Idee voor NL?
Heb sowieso de indruk dat de duitsers beter reageren en anticiperen op sirenes, wegwerkzaamheden etc.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1774 Gepost op: 8 oktober 2010, 22:03:59
Heb sowieso de indruk dat de duitsers beter reageren en anticiperen op sirenes, wegwerkzaamheden etc.

Die indruk bevestig en deel ik met je!  O0


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #1775 Gepost op: 8 oktober 2010, 22:13:31
Die indruk bevestig en deel ik met je!  O0
Dat ben ik ook met je eens, net als dat ze wel eens op de linkerbaan blijven hangen, en je een keer knippert met groot licht, gaan ze gelijk naar rechts.
Dat is nog eens een spectaculaire inzet  ::)

Gisterochtend vroeg: Wederom een schuurbrand in Harderwijk, werd middelbrand gemaakt na melding van de politie, men mag onderhand wel spreken van een pyromaan.. al vele schuren zijn de afgelopen maanden het doelwit geweest in de omgeving van Goosenskamp - Frisialaan Harderwijk.

07/10/10 Pyromaan Harderwijk slaat weer toe, schuur brand uit aan de Goosenskamp
Info: http://www.delwelfotografie.nl/?p=1732
Waarom een filmpje van een ander afkraken? die van jou hebben we ook wel eens een keer gezien  ;)


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Reactie #1776 Gepost op: 9 oktober 2010, 00:09:16
Dat ben ik ook met je eens, net als dat ze wel eens op de linkerbaan blijven hangen, en je een keer knippert met groot licht, gaan ze gelijk naar rechts.
Waarom een filmpje van een ander afkraken? die van jou hebben we ook wel eens een keer gezien  ;)

Waarom bekijk je hem dan nog ? 998765
Bedoel als je een soort gelijk filmpje van Jordy toch al een keer hebt gezien....  ;)
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


HJ94

  • Aspirant manschap & Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,351
Reactie #1778 Gepost op: 9 oktober 2010, 07:57:28
Om nog even terug te komen op dit topic: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,44426.0.html

Dit hebben de Mythbusters laatst eens getest, wat er gebeurt als je iemand eerst met pepperspray besprankeld en later met een tazer beschiet. Het resultaat is verbluffend -> menselijke vuurbal  0098.

MythBusters - Fireball Stun Gun part 1 of 2

MythBusters - Fireball Stun Gun part 2 of 2


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1779 Gepost op: 9 oktober 2010, 16:30:59
Om nog even terug te komen op dit topic: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,44426.0.html

Dit hebben de Mythbusters laatst eens getest, wat er gebeurt als je iemand eerst met pepperspray besprankeld en later met een tazer beschiet. Het resultaat is verbluffend -> menselijke vuurbal  0098.

Daar moet je toch iemand die door rood rijd mee kunnen aanhouden  :D 0098 :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens