Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1178101 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1860 Gepost op: 15 november 2010, 00:09:35
En ook een van mij... ;) Mijn eerste 'echte' gaslekkage (in de zin van daadwerkelijke uitstroom)... wel apart dat de brandweer zo lang moet wachten op het onderhoudsbedrijf en dat ze dan met (bijna) een handeling klaar zijn, waarna het inpakken en wegwezen is! :)

Gaslekkage bij tankstation Zalkerbroek De Zande - ©StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Reactie #1862 Gepost op: 16 november 2010, 20:28:06
16/10/10 Archief filmpje van een ongeval met beknelling Spijkweg thv. walibi world.
16/10/10 ongeval beknelling spijkweg thv walibi world.
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #1865 Gepost op: 20 november 2010, 15:11:47
Misschien dat Aram dit kan beantwoorden:

ik ken Uithoorn totaal niet, maar als ik jouw filmpjes zie, dan zou ik de Zijdelweg mijden, gezien de hoeveelheid filmpjes met ongevallen op die weg. Is 'ie zo gevaarlijk of is het gewoon een hele lange straat waardoor er relatief meer gebeurt?


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #1866 Gepost op: 20 november 2010, 16:24:51
Misschien dat Aram dit kan beantwoorden:

ik ken Uithoorn totaal niet, maar als ik jouw filmpjes zie, dan zou ik de Zijdelweg mijden, gezien de hoeveelheid filmpjes met ongevallen op die weg. Is 'ie zo gevaarlijk of is het gewoon een hele lange straat waardoor er relatief meer gebeurt?
Google maps biedt u het antwoord :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1867 Gepost op: 20 november 2010, 17:23:52
ik ken Uithoorn totaal niet, maar als ik jouw filmpjes zie, dan zou ik de Zijdelweg mijden, gezien de hoeveelheid filmpjes met ongevallen op die weg. Is 'ie zo gevaarlijk of is het gewoon een hele lange straat waardoor er relatief meer gebeurt?

Een drukke N-weg, die meerdere (grote) straten kruist en ook nog eens kruist met de drukste N-weg van Nederland ...
In combinatie met een (hele) fanatieke film-o-graaf  998765
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1868 Gepost op: 20 november 2010, 21:16:25

In combinatie met een (hele) fanatieke film-o-graaf  998765

Gezien de hoeveelheid filmpjes zou ik de driehoek Aalsmeer-Uithoorn-Amstelveen gewoon in zijn geheel mijden... 0098

Aanvulling op Jerommeke's antwoord: Daarnaast erg veel jeugd die deze weg gebruikt en kruist om van en naar school te gaan, of om uit te gaan.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #1869 Gepost op: 21 november 2010, 04:42:32
Gezien de hoeveelheid filmpjes zou ik de driehoek Aalsmeer-Uithoorn-Amstelveen gewoon in zijn geheel mijden...
Nounounou, het is wel een prachtig gebied om te werken!
Inderdaad, als ik collega's spreek die na de opleiding op mijn bureau worden geplaatst hebben die soms nog nooit een goede aanrijding met letsel opgenomen. In ons gebiedje kom je erin om!