Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184299 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #2150 Gepost op: 26 mei 2011, 20:38:32
Deze kwam ik net tegen:

Obama's car gets stuck at US Embassy.
 0098

De ophanging is defect, hier vanuit een andere hoek:

President Obama's car gets stuck


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2151 Gepost op: 26 mei 2011, 20:45:27
En ik zie ook geen airbags uitspringen. Was toch een behoorlijke klap die de wagen maakte.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #2152 Gepost op: 26 mei 2011, 21:03:24
En ik zie ook geen airbags uitspringen. Was toch een behoorlijke klap die de wagen maakte.

Het zou mij niet verbazen als er geen airbag in zit bij de bestuurder.... Deze auto zou bijna alles moeten overleven. Het laatste wat je wilt is dat een aanval met een raketwerper je airbags laat afgaan....  :D Met zo'n airbag in je gezicht kan je en stuk lastiger wegrijden/vluchten.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #2153 Gepost op: 26 mei 2011, 21:54:18
Het zou mij niet verbazen als er geen airbag in zit bij de bestuurder.... Deze auto zou bijna alles moeten overleven. Het laatste wat je wilt is dat een aanval met een raketwerper je airbags laat afgaan....  :D Met zo'n airbag in je gezicht kan je en stuk lastiger wegrijden/vluchten.

Eens, maar ff wat anders. Heel de wereld weet nu waar het zwakke punt bij deze wagen zit.  ;)
Trouwens gelijk gezien hoe dik die deuren zijn. Een kluisdeur is er niets bij.
Nog een wonder dat er niet gelijk wapens uit de koplampen schoten of een rookgordijn om de wagen heen.  ;D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #2155 Gepost op: 26 mei 2011, 23:11:18
Het zou mij niet verbazen als er geen airbag in zit bij de bestuurder.... Deze auto zou bijna alles moeten overleven. Het laatste wat je wilt is dat een aanval met een raketwerper je airbags laat afgaan....  :D Met zo'n airbag in je gezicht kan je en stuk lastiger wegrijden/vluchten.

Airbags gaan alleen af als ze de juiste info van sensoren krijgen, ofwel als de airbag ook echt zijn werk kan doen. Hier is geen sprake van een impact van voren, dus zal een aanwezige airbag in het stuur niet geactiveerd worden.

Zelf meegemaakt dat de passagiersairbag wel geactiveerd werd en de bestuurdersairbag niet, omdat de impact rechtsvoor was.

ja dat was bij een dienstvoertuig  e050


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2156 Gepost op: 27 mei 2011, 00:44:32
Wat technische gegevens over de cadillac one:

De ramen zijn zo dik dat er binnen lampjes zitten omdat er geen licht van buiten komt, geluid van buiten komt dmv luidsprekers aan de binnenkant. De deur is even zwaar als die van een cockpit van een 747. Achterin ligt een zak met met bloed met de bloedgroep van de president. De auto kan een rookgordijn ontwikkelen. Hij kan ook traangas geven. De tank is niet kapot te krijgen en is explosiebestendig. Hij kan 2 uur met lekke banden rijden. Hij is bestendig tegen: chemische wapens, raketten, anti tank granaten en (hehe) kogels. De auto kan zijn eigen zuurstof produceren en er zit een automatisch blussysteem ingebouwd. De deur kan niet worden open gemaakt met een sleutel. Alleen de chauffeur van de secret service kan de deur (op een speciale manier) open maken. De chauffeur heeft een intensieve rijtraining gehad waarvan de secret service niet wil zeggen wat hij kan. Ook heeft de chauffeur een shotgun tot zijn beschikking bij het dashboard.

Oftewel deze auto kan alles,

Behalve een drempel over ;)
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #2157 Gepost op: 27 mei 2011, 10:57:14
Behalve een drempel over ;)

 ;D ;D ;D Heerlijk! Ik lag weer even half onder mijn bureau van het lachen!


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2158 Gepost op: 27 mei 2011, 12:24:45
Behalve een drempel over ;)

Misschien kan de technische dienst van Obama die Mentos-reclame eens bestuderen...


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #2159 Gepost op: 27 mei 2011, 16:49:58
Ik weet niet of dit de juiste plek is:
Flame Sim - Structure Fire reportage
Student Technische Bedrijfskunde TU/e