Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1178982 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #2321 Gepost op: 4 augustus 2011, 22:31:38
Dode man aangetroffen in Amsterdam Slotervaart

AMSTERDAM - Een onbekende man is donderdag aan het einde van de middag dood aangetroffen op een bankje in Amsterdam-Slotervaart. De recherche doet onderzoek naar de doodsoorzaak en zijn identiteit, maakte een politiewoordvoerder bekend. De man is gevonden op een bankje in een parkje bij de Theo Mann-Bouwmeesterhof. Hulpdiensten zijn rond half zes uitgerukt naar de plek waar de man is gevonden. De politiewoordvoerder kon nog niet aangeven of er mogelijk sprake is van een misdrijf.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2324 Gepost op: 8 augustus 2011, 14:20:20
Aanrijding op Zijdelweg in Uithoorn

Toch weer een teleurstellend gezicht dat op 1 na alle collega's zonder geel zichtbaarheidsvestje midden op een kruising staan.


@ Aram Mukanay

Complimeneten voor de kort en bondige filmpje van je. Je ben een schoolvoorbeeld voor sommige andere. O0


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2325 Gepost op: 8 augustus 2011, 18:39:07
Dat zie ik heel vaak. Het verschilt echt per regio en zelfs per bureau hoeveel aandacht er voor is. Ik werk redelijk landelijk en daar zie je het snel op orde maar als je in de gemiddelde stad kijkt zie je vaak weer een gebrek aan hesjes.

Maar gisteren ook weer een staandehouding gezien met een onopvallende wagen, op de vluchtstrook, langs een 130km/u snelweg waarbij de agent via de bestuurderskant aan het praten was. Zijn achterwerk hing op de rijbaan. en ook geen hesje aan.. Het is maar goed dat ik echt heel ver vooruit kijk... :-X
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #2326 Gepost op: 8 augustus 2011, 19:21:54
Ik heb net de lijst met kleding binnen die ik donderdag moet ophalen en daar tussen staat:
1 : veiligheidshesje

Word dus nu op de man verstrekt, weet niet of dat al was?
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2327 Gepost op: 8 augustus 2011, 19:35:19
Die krijg je op de man en als het goed is liggen er in elke noodhulpauto ook twee.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2328 Gepost op: 8 augustus 2011, 19:40:21
Die krijg je op de man en als het goed is liggen er in elke noodhulpauto ook twee.

Klein beetje off-topic, ondanks het wasvoorschrift, gooi dat ding niet in de wasmachine  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #2329 Gepost op: 8 augustus 2011, 19:48:23
Die krijg je op de man en als het goed is liggen er in elke noodhulpauto ook twee.

Ik heb zelf een hesje aan moeten schaffen... Inmiddels alweer kapot gegaan tijdens een aanhouding.