Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184613 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #2390 Gepost op: 25 augustus 2011, 13:22:43
volgensmij klopt dat wel ja, ik zie ook dat 'poeder' van een airbag vrijkomen na de ontploffing


SiebJr

  • Vrijwillige Brandweer - Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #2391 Gepost op: 25 augustus 2011, 15:18:57
Doet me sterk denken aan zeker iets met magnesium.. de blauwe vonkenregen is IMO zeker magnesium


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2392 Gepost op: 25 augustus 2011, 15:28:42
Het is inderdaad het magnesium van de airbag.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #2393 Gepost op: 25 augustus 2011, 15:48:27
Ik ben wel benieuwd waarom de filmer zo regelmatig de aansteker op het randje van het balkon in beeld brengt.... Zou die er iets mee te maken hebben?? 098uo

Verder gaat er op een gegeven moment een brandweerman zonder ademlucht vol in de rookwolk staan om (denk ik) de motorkap te openen... Terwijl er een brandweerman met ademlucht beneden in beeld rond staat te kijken 98uiye
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #2394 Gepost op: 26 augustus 2011, 11:42:12
Oefening CBRN Peleton in Dirksland

Het CBRN Peleton van Rotterdam Rijnmond hield een oefening in Dirksland, en ik ben wezen kijken en heb wat gefilmd en foto's gemaakt.
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #2396 Gepost op: 27 augustus 2011, 16:07:27
wat hebben die toch allemaal op hun helm zitten??
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #2397 Gepost op: 27 augustus 2011, 16:27:11
wat hebben die toch allemaal op hun helm zitten??

Pure gok, maar ofwel de afkorting van de functie die ze hebben bij de brw (bijvoorbeeld PB voor pomp bediende??)
Ofwel 1ste letter van de voor en achternaam, zodat je ook vanaf de rug kunt zien wie er staat.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2398 Gepost op: 27 augustus 2011, 17:32:11
Aghja, wel bekende "bb"; boerenbrandweer. Boel heisa zoals te zien op de helmen, alle mogelijke afkortingen in allemaal kleurtjes bij 1 persoontje en gigantisch groot kennelijk de afkorting van je naam.. waar het goed voor is? Wie zal het weten.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2399 Gepost op: 27 augustus 2011, 19:15:15
Aghja, wel bekende "bb"; boerenbrandweer. Boel heisa zoals te zien op de helmen, alle mogelijke afkortingen in allemaal kleurtjes bij 1 persoontje en gigantisch groot kennelijk de afkorting van je naam.. waar het goed voor is? Wie zal het weten.

Als ze er nou wat klinkers tussen zetten, dan kun je wel leuke woordspelletjes spelen. Zet ze op een rij met de rug naar je toe en laat ze verschillende woorden vormen tot de volgende melding komt  :P
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl