Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184282 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #2400 Gepost op: 27 augustus 2011, 19:54:30
Aghja, wel bekende "bb"; boerenbrandweer. Boel heisa zoals te zien op de helmen, alle mogelijke afkortingen in allemaal kleurtjes bij 1 persoontje en gigantisch groot kennelijk de afkorting van je naam.. waar het goed voor is? Wie zal het weten.

De negativiteit straalt gewoon van je post af, bahbah.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #2401 Gepost op: 27 augustus 2011, 19:59:23
De negativiteit straalt gewoon van je post af, bahbah.

Mee eens, ik heb verre van alle kennis in pacht over de brandweer, maar doe een goede poging. Dat het jou niet aanstaat dat er iets op een helm staat, hoeft niet te beteken dat je dit korps maar meteen moet afzeiken. Houdt dan liever je mening voor  98uiye

Wie geeft er wél een antwoord op de vraag?
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2402 Gepost op: 27 augustus 2011, 21:33:59
De negativiteit straalt gewoon van je post af, bahbah.
Evenals mijn ervaringen , enfin dit ga ik niet openbaar doen :)
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #2403 Gepost op: 27 augustus 2011, 21:47:46
En dat siert je. Wel een hoop publiekelijk geblaat, maar de onderbouwing niet in het openbaar.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2404 Gepost op: 27 augustus 2011, 23:10:24
En dat siert je. Wel een hoop publiekelijk geblaat, maar de onderbouwing niet in het openbaar.
Publiekelijk geblaat op basis van het filmpje, de professionaliteit straalt van ze af als je met dit soort stickers gaat gooien niet.
Bij nader inzien is het ook niet zo slim om het hardop te zeggen , maar ik mag hoop ik een eigen mening hebben..
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #2405 Gepost op: 27 augustus 2011, 23:24:42
Publiekelijk geblaat op basis van het filmpje, de professionaliteit straalt van ze af als je met dit soort stickers gaat gooien niet.
Bij nader inzien is het ook niet zo slim om het hardop te zeggen , maar ik mag hoop ik een eigen mening hebben..
Zeg dat dat gewoon, en niet op de manier van je vorige post. Ik hoop dat je het verschil ziet ;)


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #2406 Gepost op: 27 augustus 2011, 23:25:56
Aghja, wel bekende "bb"; boerenbrandweer. Boel heisa zoals te zien op de helmen, alle mogelijke afkortingen in allemaal kleurtjes bij 1 persoontje en gigantisch groot kennelijk de afkorting van je naam.. waar het goed voor is? Wie zal het weten.
Persoonlijk zou ik mijn commentaar begonnen zijn bij 'Boel heisa......', dan was het wat meer puur een mening geweest. De wijze waarop je het BB noemt komt inderdaad nogal laatdunkend over en doet denk ik geen recht aan een boel vrijwillige brandweerkorpsen in landelijke gebieden. Als ik bijvoorbeeld naar de mannen en vrouwen van de vrijwillige brandweer hier in het dorp kijk, dan neem ik diep mijn petje voor ze af  O0. Steeds meer eisen, steeds meer opleidingen (vaak ook nog (deels) op eigen kosten), steeds meer inzetten en dan nog gewoon netjes op tijd 's-morgens bij de baas staan.

Laat ik het er op houden dat ik de gebruikte terminologie 'BoerenBrandweer' in dat verband zie als een eretitel ! (Want zoals Normaal al zong : 'de boer dat is de keerl' en 'de boer is troef')  98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN
Reactie #2407 Gepost op: 28 augustus 2011, 00:37:51
Even antwoord op de vraag waar die 2 letters voor staan: De eerste letter van de voornaam en de eerste letter van de achternaam.


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2408 Gepost op: 28 augustus 2011, 03:48:47
Overigens kan het in bepaalde situaties wel handig zijn, maar ik zie ook een probleem. In plaats van "119" wordt er "Piet 1 straal HD....." geroepen bijvoorbeeld. Piet is Piet en dan weet je ook dat jij wordt aangesproken. Maar staat toch niet geheel professioneel vind ik.


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #2409 Gepost op: 28 augustus 2011, 05:59:41
ik vind het ook apart, had het nog nooit eerder gezien en zie ook niet de meerwaarde in van de stickers. mij is altijd verteld dat als er iets op die helms geplakt ging worden dat ze dan niet meer voldoen aan de eisen qua brandvertragend e.d. (correct me if i am wrong). kan me wel voorstellen dat als je echt in een warme omgeving staat dat die stickers het niet houden. bovendien en dat is mijn persoonlijke mening vind ik het er ook indderdaad niet echt professioneel uitzien, maar nogmaals mijn mening. had ze dan een paar slagen kleiner gemaakt.
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt