Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184293 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #2520 Gepost op: 9 oktober 2011, 02:06:58
Mooie actie om te zien dat de agent op de motor verder gaat O0


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2521 Gepost op: 9 oktober 2011, 12:55:40
Dat het KLPD niet achter die betonblokken gaat staan is natuurlijk vrij logisch.

Zij komen voor het beveiligen van het ongeval, als je dan achter die betonblokken staat en er word 1 baan vrij gegeven, heb je ook geen voertuig voor de buffer oid. Want die staat achter de betonblokken.  e050
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #2522 Gepost op: 9 oktober 2011, 13:28:53
Dat het KLPD niet achter die betonblokken gaat staan is natuurlijk vrij logisch.

Zij komen voor het beveiligen van het ongeval, als je dan achter die betonblokken staat en er word 1 baan vrij gegeven, heb je ook geen voertuig voor de buffer oid. Want die staat achter de betonblokken.  e050
Ik kan je opmerking helaas niet helemaal plaatsen. Er is nergens te zien dat bij het ongeval ook betonblokken staan en dat het KLPD dus achter die betonblokken komt te staan ter plaatse bij het ongeval.
In geval van dit filmpje gaat het er om of ze er niet beter langs hadden kunnen rijden en aangezien het de ambulance en brandweer ook lukt is het antwoord daarop ja.
Echter zoals al gemeld werd was de mogelijkheid om hier langs te rijden niet te zien en werd daarom de keuze van middendoor rijden gemaakt.
En ten tweede, het verkeer rijdt toch niet (staat vast zoals te zien), dus een buffer had ik in deze situatie dan minder belangrijk gevonden. Ook al moet dit volgens het IM.
Ik koos er dan voor om sneller bij het ongeval te zijn i.p.v. goed uit te komen i.v.m. de bufferfunctie. 998765
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #2523 Gepost op: 9 oktober 2011, 13:45:07
Ik kan je opmerking helaas niet helemaal plaatsen. Er is nergens te zien dat bij het ongeval ook betonblokken staan en dat het KLPD dus achter die betonblokken komt te staan ter plaatse bij het ongeval.
In geval van dit filmpje gaat het er om of ze er niet beter langs hadden kunnen rijden en aangezien het de ambulance en brandweer ook lukt is het antwoord daarop ja.
Echter zoals al gemeld werd was de mogelijkheid om hier langs te rijden niet te zien en werd daarom de keuze van middendoor rijden gemaakt.
En ten tweede, het verkeer rijdt toch niet (staat vast zoals te zien), dus een buffer had ik in deze situatie dan minder belangrijk gevonden. Ook al moet dit volgens het IM.
Ik koos er dan voor om sneller bij het ongeval te zijn i.p.v. goed uit te komen i.v.m. de bufferfunctie. 998765
Er is nergens te zien dat bij het ongeval geen betonblokken staan.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2524 Gepost op: 9 oktober 2011, 13:51:03
Overigens stonden er wel betonblokken, Dit is namelijk een aantal kilometers lang, en op de foto's waren ook betonblokken te zien.

En ik neem aan dat het KLPD daarvan op de hoogte was.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2525 Gepost op: 9 oktober 2011, 15:20:24




frantic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 68
Reactie #2527 Gepost op: 9 oktober 2011, 18:23:50


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland