Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1178206 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2590 Gepost op: 8 november 2011, 00:04:14
Douane houdt grote controle in Aalsmeer
Ik dacht al dat ik jou zag filmen, alleen je was al weg voor ik met jou kon spreken. Vind het wel grappig om
mezelf een keertje op beeld te zien tijdens mijn werk  ;D ;D
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2591 Gepost op: 8 november 2011, 00:51:47
Ik dacht al dat ik jou zag filmen, alleen je was al weg voor ik met jou kon spreken. Vind het wel grappig om
mezelf een keertje op beeld te zien tijdens mijn werk  ;D ;D

Ik was inderdaad weer snel gevlogen. Ik vond het wel interessant om jullie bezig te zien. Weer eens wat anders dan de ambulance, brandweer en politie! :)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2592 Gepost op: 8 november 2011, 01:38:01
Ik was inderdaad weer snel gevlogen. Ik vond het wel interessant om jullie bezig te zien. Weer eens wat anders dan de ambulance, brandweer en politie! :)
Ja tis zeker weer eens iets anders, je heb alleen niet zoveel actie meegemaakt daarvoor was je eigenlijk net te laat.
Wie weet volgende keer beter  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #2593 Gepost op: 8 november 2011, 02:43:12
Douane houdt grote controle in Aalsmeer

En zoals wij allen gewent zijn weer een zeer nette opname op locatie.
Mocht er iemand geld hebben om een gouden camera troffee te maken voor je en overhandigen dan is dat zeker welkom
want jij verdient gewoon een prijs voor Hulpverleningscameraman van het jaar Aram.

Ik hoop dan ook echt dat je binnenkort afstand kan en gaat nemen van de titel hobby videograag en de zelfde kwaliteit als
professional gaat leveren want in mijn ogen verdien je dat meer dan terecht.
Je bent en blijft het beste voorbeeld voor heel veel anderen zowel hier als buiten het forum.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2594 Gepost op: 8 november 2011, 09:42:04
@ Customs,

Sta jij (rechts) op 0:10 te kijken naar de cameraman?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #2595 Gepost op: 8 november 2011, 10:13:48
@ Customs,

Sta jij (rechts) op 0:10 te kijken naar de cameraman?
Haha nope, ben die wandelaar die voor de vrachtwagen uitloopt, en diegene die uiteindelijk in de vrachtwagen
aan het controleren is.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2596 Gepost op: 8 november 2011, 10:16:27
Gefeliciteerd met je debuut op het forum  O0 ;D


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2597 Gepost op: 8 november 2011, 11:39:23
Held van de dag

http://www.liveleak.com/view?i=24f_1320680580
User: NightmareNinja


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2598 Gepost op: 8 november 2011, 19:17:31
Dude, he's got some balls!
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2599 Gepost op: 8 november 2011, 19:33:54
En zoals wij allen gewent zijn weer een zeer nette opname op locatie.
Mocht er iemand geld hebben om een gouden camera troffee te maken voor je en overhandigen dan is dat zeker welkom
want jij verdient gewoon een prijs voor Hulpverleningscameraman van het jaar Aram.

Ik hoop dan ook echt dat je binnenkort afstand kan en gaat nemen van de titel hobby videograag en de zelfde kwaliteit als
professional gaat leveren want in mijn ogen verdien je dat meer dan terecht.
Je bent en blijft het beste voorbeeld voor heel veel anderen zowel hier als buiten het forum.

Dat is nog eens een groot compliment. 8) Ik denk alleen dat ik het bij een hobby houd. Ik kan eerlijk gezegt niet wachten om eens achter de camera vandaan te komen en zelf werkzaam te zijn bij een hulpdienst!
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland