Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1178050 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #2680 Gepost op: 15 december 2011, 08:22:06
Er heerste echter nogal wat onduidelijk met betrekking tot de toedracht van de aanrijding.

Daar kan het filmpje dan weer bij helpen. Laat weinig te raden over.


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #2681 Gepost op: 15 december 2011, 16:29:41
15/12/11 Auto in de sloot Colinslandsedijk Tinte
15/12/11 Auto in de sloot Colinslandsedijk Tinte


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2682 Gepost op: 15 december 2011, 22:43:01
Leuk detail is de bagagedrager op de politiegolf  :)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2683 Gepost op: 16 december 2011, 16:52:20
Vliegtuig stort neer op een basisschool in de Filipijnen, 15 doden   :-\

http://www.liveleak.com/view?i=f7f_1323973879
user: PhantomMaelstrom

Meer info: http://phantommaelstrom.blogspot.com/2011/12/paranaque-plane-crash-video.html


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #2685 Gepost op: 19 december 2011, 16:18:46
Dat witte autotje dat uiteindelijk ook botst gleed wel heel erg door  :-X Hoe zit dat nu eigenlijk, wel/niet remmen? In de sneeuw moet je volgens mij juist niet remmen omdat je dan juist door glijdt..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2686 Gepost op: 19 december 2011, 16:29:28
Staat daar nou serieus iemand de lachen na dat ongeluk? Vooral ook allemaal dom blijven filmen en op de kruising staan met de handjes in de zakken, welwillend Nederland op zijn top.

Echt op ijs zoals dit moet je toch echt voor uit kijken en je snelheid aanpassen. Ik zelf rem eigenlijk altijd pompend , korte stootjes en ben nog nooit zelf in de problemen gekomen. Wel door mensen die achter me reden en nog altijd dachten dat het handig is om mijn kofferbak goed te kunnen inspecteren tijdens het rijden.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #2687 Gepost op: 19 december 2011, 16:41:45
Staat daar nou serieus iemand de lachen na dat ongeluk? Vooral ook allemaal dom blijven filmen en op de kruising staan met de handjes in de zakken, welwillend Nederland op zijn top.
Idd  :-X Ik zie af en toe iemand zwaaien, maar erg overtuigend is het allemaal niet, jammer. Zeker op zo'n punt. Als je dan zo bezig bent met veiligheid, onderneem dan ook actie.

En dat lachen, tja. Als ik het als bestuurder gehoord had had ie een ram voor z'n harses kunnen krijgen...


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #2688 Gepost op: 19 december 2011, 16:55:11
Staat daar nou serieus iemand de lachen na dat ongeluk? Vooral ook allemaal dom blijven filmen en op de kruising staan met de handjes in de zakken, welwillend Nederland op zijn top.
Als je het filmpje nog eens terug kijkt zie je dat er wel degelijk met hand en armgebaren aangegeven wordt om langszamer te gaan rijden. Je ziet dat iemand met een gele jas doen, waarschijnlijk doet hij dat bij iedere auto alleen zie je dat niet steeds op de film.
Dat dom lachen kan ik ook niet begrijpen, ze maken een beste klap en hadden daar best letsel aan over kunnen houden.
Waar ik me meer zorgen over maak is over de bestuurders die ondanks dat ze zien dat het gesneeuwd/geregend heeft en dus glad is met een behoorlijke gang aan komen rijden, vooral die witte auto die botst.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2689 Gepost op: 19 december 2011, 17:03:29
Echt op ijs zoals dit moet je toch echt voor uit kijken en je snelheid aanpassen. Ik zelf rem eigenlijk altijd pompend , korte stootjes en ben nog nooit zelf in de problemen gekomen.

Heb je een oudere auto zonder ABS dan? Een ABS-systeem doet eigenlijk hetzelfde, maar dan vele malen sneller en gedoseerder.
V.w.b. het filmpje van Verkerk: je pikt de auto's zonder ABS er direct uit: geblokkeerde wielen, als ongeleide projectielen. Je kan niets meer als je eenmaal gaat. Dus ZEKER als je geen ABS hebt zul je je rijstijl zodanig aan moeten passen dat je in geval van nood je voertuig tot stilstand kan brengen, al is dat soms een hele sport.