Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184372 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2770 Gepost op: 7 januari 2012, 00:00:47
Aanrijding met fietser N201 Uithoorn
Mooi filmpje, zoals altijd :) Alleen misplaatst eerste shot van de aankomende plisie. Je titelbalk zit er echt precies voor. Vind ik persoonlijk een beetje zonde!


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #2771 Gepost op: 7 januari 2012, 00:22:12
Mooi filmpje, zoals altijd :) Alleen misplaatst eerste shot van de aankomende plisie. Je titelbalk zit er echt precies voor. Vind ik persoonlijk een beetje zonde!
Buiten het feit dat het een OvDG betreft ben ik het met je eens  ;D


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2772 Gepost op: 7 januari 2012, 10:40:28
Buiten het feit dat het een OvDG betreft ben ik het met je eens  ;D
Foutje moet kunnen baas ;D e050


lifeliner4

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 206
Reactie #2773 Gepost op: 7 januari 2012, 11:38:06
Grappig, althans 'grappig', dat de OVDG de eerste medische hulpverlener ter plaatse is.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #2774 Gepost op: 7 januari 2012, 18:49:02
Grappig, althans 'grappig', dat de OVDG de eerste medische hulpverlener ter plaatse is.
Kan zomaar in de buurt rijden of staan.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2775 Gepost op: 7 januari 2012, 19:09:25
De OvD-G woont niet al te ver van de ongevalslokatie en kwam (zo te zien) van zijn huisadres af :)

Ik moet helaas ook weer concluderen dat er toch nog steeds collega's in het stikke donker zonder zichtbaarheidsvestje op een kruising staan.

Sterker nog, een van de collega's stond zonder hesje én zonder lamp het verkeer te regelen en werd bijna voor z'n sokken gereden. Diverse andere automobilisten gaven aan dat de agent niet zichtbaar was maar het duurde toch een tijdje voordat er een hesje en een lamp werden gepakt.
Tevens ontbrak de gehele veilige werkplek, het aankomende verkeer reed op een ''verkeerd om'' neer gezette Rapid Responder (met een openstaande achterklep boven de doorgaande rijstrook). Geen fend-off, geen verkeerskegels, geen signalering, geen hesjes ... Kortom, wederom werk aan de winkel voor het Amsterdamse korps ....  :-X

Klein plaatje ter illustratie van het beeld wat de automobilist aantrof. De achterklep van de Rapid Responder was inmiddels door een agent gesloten.

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #2776 Gepost op: 8 januari 2012, 14:19:27
GRIP 1 Middel brand Amazonenlaan/Apollostraat Rotterdam

GRIP 1 Middel brand Amazonenlaan/Apollostraat Rotterdam
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #2777 Gepost op: 8 januari 2012, 19:25:07
Den Haag/Scheveningen Bij een eenzijdig ongeval op de Schokkerweg in Scheveningen is vannacht een bromfietser zwaar gewond geraakt. De opzittende van de brommer raakte vlak voor 02.00 uur op de hoek met de Treilerdwarsweg door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur kwijt, schoot de stoep op en botste tegen de gevel van een bedrijfspand.

Het slachtoffer raakte buiten bewustzijn en het personeel van twee ambulances en het Mobiel Medisch Team is ter plaatse gekomen. Nadat het slachtoffer is gestabiliseerd, is deze op de wervelplank gelegd en onder A1 naar het ziekenhuis vervoerd. De verkeerspolitie onderzoekt de aanrijding. De politie heeft de brommer meegenomen voor nader onderzoek.

http://www.regio15.nl/images/video/20120108-Schokkerweg.mp4




Bron: Regio15.nl


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2778 Gepost op: 12 januari 2012, 19:28:46
Waarvoor is de blauwe verlichting in de ambulance?
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


TheDavey100

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
    • Rozenburg Report
Reactie #2779 Gepost op: 12 januari 2012, 21:22:48
Waarvoor is de blauwe verlichting in de ambulance?

Blauw licht werkt toch ook kalmerend en rustgeven of zit ik nu verkeerd?  ^-^