Schietpartij Politiebureau - Amsterdam-West 14-10-2007

Auteur Topic: Schietpartij Politiebureau - Amsterdam-West 14-10-2007  (gelezen 31891 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #70 Gepost op: 23 oktober 2007, 01:31:11
23-10-07 01:00:08 Brandweer Amsterdam-Amstelland BR 1 AUTOBRAND (Incidentnet: reg.inmeld) LANGSWATER 41 ASD [ 513 ]
    0100669 Brandweer Amsterdam Lichtkrant kazerne Osdorp
    0102998 Brandweer Regionaal Monitorcode


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #71 Gepost op: 23 oktober 2007, 10:26:37
Opnieuw autobranden in Tuinsteden

Dinsdag 23 oktober 2007  

Op Langswater in Osdorp zijn in de nacht van maandag op dinsdag auto's afgebrand.
Volgens ooggetuigen werd de brandweer vergezeld van diverse politieauto's en ook een busje van de ME.
De afgelopen week zijn al diverse auto's in brand gestoken in de Westelijke Tuinsteden. Vorige week zondag werd in Slotervaart een man doodgeschoten nadat hij twee agenten had neergestoken met een mes. Sindsdien is het onrustig in de Tuinsteden.

bron: at5


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #72 Gepost op: 23 oktober 2007, 14:54:18
Het is blijkbaar dus de schuld van de gemeente omdat ze de hulpverlening nog niet in orde hebben....  :-X :-X

http://www.telegraaf.nl/binnenland/73580691/PvdA_tegen_korten_kinderbijslag.html?p=4,2

di 23 okt 2007, 14:03 | 25 reacties
PvdA tegen korten kinderbijslag
AMSTERDAM -
De PvdA in Amsterdam is er tegen om ouders van rel-Marokkanen te korten op de kinderbijslag.

De PvdA-fractie heeft zich volgens AT5 uitgesproken tegen een plan van de eigen wethouder Asscher om de kinderbijslag af te nemen van ouders van probleemjongeren.

Volgens de sociaal-democraten heeft dat voorlopig geen zin zolang de bestaande hulpverlening van de gemeente niet goed werkt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #73 Gepost op: 23 oktober 2007, 18:58:25
Het is blijkbaar dus de schuld van de gemeente omdat ze de hulpverlening nog niet in orde hebben....  :-X :-X


Het enige probleem wat ze in Amsterdam hebben, dat is dat iedereen PVDA stemt  :-X

De PVDA heeft namelijk in Amsterdam wel vaker tegengestribbeld in de aanpak tegen de harde kern van de hangjeugd.


Edit; Nee, ik lok geen discussie uit over politieke partijen, graag even on-topic blijven.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #74 Gepost op: 23 oktober 2007, 18:59:48
Het enige probleem wat ze in Amsterdam hebben, dat is dat iedereen PVDA stemt  :-X

De PVDA heeft namelijk in Amsterdam wel vaker tegengestribbeld in de aanpak tegen de harde kern van de hangjeugd.


Edit; Nee, ik lok geen discussie uit over politieke partijen, graag even on-topic blijven.

hahah ja daar heb je een Punt   O0  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #75 Gepost op: 23 oktober 2007, 19:03:41

Edit; Nee, ik lok geen discussie uit over politieke partijen, graag even on-topic blijven.

Voordat er nog meer mensen over gaan beginnen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #76 Gepost op: 23 oktober 2007, 22:24:17
Invalidevoertuigje in brand in Amsterdam-West

Uitgegeven: 23 oktober 2007 20:54
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2007 21:01

AMSTERDAM - In Amsterdam-West is dinsdagavond in het stadsdeel Slotervaart een invalidevoertuig in vlammen opgegaan. Dat heeft de politie gemeld.
 
In het stadsdeel is het de afgelopen tijd onrustig.

Iets na half acht kregen brandweer en politie melding van de brand, die snel werd geblust. De politie weet niet of de brand is aangestoken of op een andere manier is ontstaan, onderzoek moet dat uitwijzen.

Onderzoek

"Na elke brand doen wij een groot onderzoek", aldus de politiewoordvoerder. Het wagentje stond op de hoek van het Marten Corverhof en de Ward Bingleystraat.

Sinds de dood van de 22-jarige Bilal B., die vorige week zondag op een politiebureau in Slotervaart werd doodgeschoten, is het onrustig in Amsterdam-West.

Avond na avond vlogen auto's in brand, relschoppers gooiden stenen door de ramen van het betreffende politiebureau en bekogelden een busje van een mediabedrijf.

nu.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #77 Gepost op: 26 oktober 2007, 16:28:25
http://parlando.sdu.nl/cgi/login/anonymous

2070803540

Vragen van het lid Brinkman (PVV) aan de ministers van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en van Justitie over bescherming van de brandweer door de ME. (Ingezonden 26 oktober 2007)

1
Hebt u kennisgenomen van het bericht “ME beschermt brandweer Amsterdam”? 1)

2
Is het waar dat uitsluitend ter bescherming van de brandweer de politie moet uitrukken of heeft moeten uitrukken? Zo ja, hoe vaak is dit voorgekomen?

3
Hoeveel auto’s zijn sinds 15 oktober 2007 in Amsterdam in brand gestoken?

4
Hoeveel raddraaiers zijn sinds 15 oktober 2007, in Amsterdam aangehouden, bij incidenten rondom de moordpoging op 2 Amsterdamse politiemensen op 15 oktober 2007 door een Marokkaan? Hoeveel van deze verdachten zijn in verzekering gesteld en hoeveel van deze verdachten zijn voorgeleid voor de Officier van Justitie?

5
Indien de rust in de buurt niet wederkeert acht u het dan gewenst een beroep te doen op een bijstandseenheid van de Koninklijke Marechaussee in Amsterdam-West? Zo ja, op welk moment acht u dit noodzakelijk? Zo neen, waarom niet?

 
1) www.telegraaf.nl, katern Binnenland, gedateerd 23 oktober 2007


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #78 Gepost op: 27 oktober 2007, 01:35:15
Ik krijg hier altijd een hele vieze smaak van in mijn mond.


Twentenieuws-Almelo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 655
  • Schat je pieper gaat schat!!! Wakker worden.
    • www.larofotoservice.nl
Reactie #79 Gepost op: 27 oktober 2007, 02:24:39
Ik krijg hier altijd een hele vieze smaak van in mijn mond.

Waarom?

Zie het wel zitten keihard aanpakken en fatsoenlijke straffen uitdelen ^-^