verschillen nu en na Waterrand invoering

Auteur Topic: verschillen nu en na Waterrand invoering  (gelezen 2629 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

water-spotter

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Gepost op: 29 oktober 2007, 11:10:44
Nu de documenten en voorstellen in het waterrandproject duidelijk worden,
wie ziet verschillen en wat is er meer geregeld dan nu ?


hulpdiensten-spotter


Paul K

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2007, 08:19:13
Waterrand invoering?


Koen Wiegman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 813
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2007, 20:42:20
Alleen al het met elkaar om de tafel zitten en in gesprek zijn is een megastap vooruit, en een trendbeuk.

Tot voor kort werd slechts op ad hoc basis met elkaar gepraat en in de praktijk veel langs elkaar heen gewerkt.

Sowieso nu al een succes dus, en met recht een quick win en daarmee ook iets dat al veel eerder had kunnen gebeuren.

De uitdaging nu is tot wat concreets en bruikbaars te komen en dat vervolgens door te voeren.

http://www.waterrand.nl/
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #3 Gepost op: 21 december 2007, 21:00:01
Het verschil is dat ik nu -na de laatste "waterrand update- een heleboel  E-mail adressen erbij heb in mijn adresboek omdat er een handige doos niet weet hoe je de e-mail adressen verborgen houdt van en aan wie je een mailing verstuurt. Iedereen heeft dus nu elkaars e-mail adres, alle ontvangers van de waterrand nieuwsbrief.

Ik had meer zorgvuldigheid verwacht van mensen die met zo'n belangrijk item aan het stoeien zijn...

Henk




[verwijderd door de beheerder]


Koen Wiegman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 813
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #4 Gepost op: 23 december 2007, 23:08:07
Henk,

Mogelijk is dit onbedoeld gebeurd. Echter het zou wat mij betreft altijd zo mogen. En zeker voor een project dat mensen bij elkaar brengt vind ik het praktisch dat de anderen zichtbaar zijn. Mag van mij binnen de hulpverlening altijd zo, ik vind het wel zo transparant, hetzelfde geld voor de Waterrand ledenlijst.

En over openheid gesproken: hierbij mijn complimenten dat eindelijk het OPPLAN SAR online is in te zien.
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #5 Gepost op: 24 december 2007, 12:42:33
Henk,

Mogelijk is dit onbedoeld gebeurd. Echter het zou wat mij betreft altijd zo mogen. En zeker voor een project dat mensen bij elkaar brengt vind ik het praktisch dat de anderen zichtbaar zijn. Mag van mij binnen de hulpverlening altijd zo, ik vind het wel zo transparant, hetzelfde geld voor de Waterrand ledenlijst.

En over openheid gesproken: hierbij mijn complimenten dat eindelijk het OPPLAN SAR online is in te zien.

Dat van het OPPLAN SAR is natuurlijk geweldig en ik ben de laatste om niet toe te juigen dat E-mail adressen uitgewisseld worden.

Maar zo simpel als hier gebeurd, is niet uit te leggen. Er zal op zijn minst instemming verkregen moeten worden van de eigenaren van de E-mail adressen. En dan nog is er de wet op de privacy die dit soort akties verbiedt.

Bovendien al vind ik het wel leuk, maar ik weet zeker dat er mensen bij zijn die hun e-mail adres liever geheim houden. En je er is geen enkele selektie toegepast, iedere malloot die zich opgegeven heeft voor de nieuwsbrief is nu in het bezit van al deze adressen.

Moreel en wettelijk een slechte, domme aktie die niet meer terug te draaien is. Volgens mij is er ook nog niemand achter gekomen. Is er dan niemand die dozen controlleert?

Henk