stilte voor de storm....

Auteur Topic: stilte voor de storm....  (gelezen 2428 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Gepost op: 8 november 2007, 22:05:55
al 5 dagen geen post geweest. Is iederen zich aan het voorbereiden op de storm van vanacht en morgen?  ;D
Iemand van jullie betrokken bij dijk/kust bewaking, vind het wel mooi gebracht overal in de media....


[img]/img]


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 8 november 2007, 22:32:18
al 5 dagen geen post geweest. Is iederen zich aan het voorbereiden op de storm van vanacht en morgen?  ;D
Iemand van jullie betrokken bij dijk/kust bewaking, vind het wel mooi gebracht overal in de media....

Hahaha, nou nou, iedereen is er wel erg zeker van dat er vanavond een storm gaat plaatsvinden. Volgens mij maken we dit wel meerdere dagen per jaar mee. Ik begrijp dus niet waar al die paniek vandaan komt. Al meer dan 10 jaar lang, zaait de media paniek om de diverse dingen. Gisteren stond er nog in de krant dat als je koffie uit een automaat zou drinken je twee procent meer kans had op kanker. Zonloze onderzoeken en zinloze berichten.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 9 november 2007, 18:27:11
Zinloze onderzoeken en zinloze berichten.

Ik zeg niks :-X

 ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #3 Gepost op: 11 november 2007, 02:11:37
Stilte voor de storm???

Nou de eerste storm heeft zich laten zien op en rond het strand. Op verschillende plaatsen is er behoorlijk gewerkt aan de zeewering. Er zijn op het zuidstrand meerdere meters van de duinen ten prooi gevallen aan de golven. Maar ook het talud van menig strandtent is verdwenen. Voor een paar impressie foto's kan je kijken op de site van de ZRB. Zie http://www.zrb.info/index.php?item=albumkijk&cat=noord&album=Storm_november_2007

RR (En thuis liggen me dakpannen beneden)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #4 Gepost op: 11 november 2007, 08:21:31
RR, dat ziet er zorgwekkend uit. Wordt dat allemaal weer een beetje gefikst? Hoe erg was de storm, niet eens zo heftig toch? Niet de windkracht twaalf van PP...

Henk