Algemeen politie nieuws

Auteur Topic: Algemeen politie nieuws  (gelezen 713052 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #1620 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:51:54
Ik zal hiermaar even geen mening overgeven want dat vrees ik dat ik tijdelijk niet hier mag verschijnen

Ik sluit me bij Customs aan want als ik nu mijn mening geef dan vrees ik ook voor het zelfde.

En dat zou zonde zijn! 2 van zulke leuke leden te moeten verliezen, omdat ze even een keer niet diplomatiek kunnen/willen antwoorden.
Wat ik heel erg goed begrijp in deze en daarom sluit ik me erbij aan.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #1621 Gepost op: 17 augustus 2012, 17:19:04
Dan zal ik de kastanjes maar weer eens uit het vuur halen.

Is het niet mogelijk om bij dit soort verderfelijke sujetten de ledematen te amputeren, zodat het besturen van motorvoertuigen tot het verleden behoort?


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
Reactie #1622 Gepost op: 20 augustus 2012, 08:02:45
Agente ontploft na verwijt over 'broodjesrit' in Arnhem

ARNHEM - Een agente van de politie heeft donderdag in het stadshart van Arnhem een Arnhemmer een hartaanval en de dood toegewenst. De korpsleiding bevestigt het relaas en kondigt maatregelen aan om herhaling te voorkomen.

 De vrouw erkent dat ze over de scheef is gegaan, aldus de leiding

De agente bezocht donderdag rond twaalf uur bakker Derksen op de Koningsstraat om broodjes te halen met een collega. Oud-journalist van de GPD Harry Kuiper maakte een opmerking over de dienstauto die geparkeerd stond in het autovrije voetgangersgebied. De agente ontplofte daarop, aldus Kuiper.
 
Later kwam de agente in de auto langszij, aldus de Arnhemmer. Vervolgens kreeg hij te horen dat hij ter plekke kon 'doodvallen en een hartaanval krijgen', aldus Kuiper.
 
De politieleiding acht de klacht gegrond en biedt in een brief excuses aan.

Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/11555852/Agente-ontploft-na-verwijt-over-broodjesrit-in-Arnhem.ece


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1623 Gepost op: 20 augustus 2012, 11:11:28
Agente wenst burger hartaanval toe

ARNHEM -  Een politieagente heeft donderdag in Arnhem een inwoner van die stad een hartaanval en de dood toegewenst. De vrouw ontplofte van woede nadat de man iets zei over de dienstauto die fout geparkeerd stond, terwijl de agente een bakkerij in het stadscentrum bezocht voor lunch.

Oud-journalist Harry Kuiper maakte een opmerking over de dienstauto die geparkeerd stond in het autovrije voetgangersgebied. De agente ontplofte daarop, aldus Kuiper. De man kon 'doodvallen en een hartaanval krijgen.'
De korpsleiding bevestigt het relaas en kondigt maatregelen aan om herhaling te voorkomen, meldt de Gelderlander. De politieleiding biedt in een brief excuses aan.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12789833/__Agente_wenst_burger_hartaanval_toe__.html


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #1624 Gepost op: 22 augustus 2012, 12:14:55
Belachelijke "Twitteraar":

'Politie Den Helder jaagt op negers'
22 aug 2012 11:55
 
DEN HELDER 'Politie Den Helder jaagt op negers', althans zo lijkt het op Twitter.
Via het nepaccount @politieDH is een "wijkagent" actief die namens de politie Den Helder Tweets verstuurd. De berichten op Twitter liegen er niet om.

De politie Noord-Holland-Noord is druk bezig de Twitteraar te achterhalen en het account offline te halen.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/85879/%26%23039%3BPolitie+Den+Helder+jaagt+op+negers%26%23039%3B


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1625 Gepost op: 22 augustus 2012, 12:38:34
De berichten op Twitter liegen er niet om.
Inderdaad :-X


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #1626 Gepost op: 22 augustus 2012, 13:10:11
@PolitieM, een zo'n zelfde triest geval..


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1627 Gepost op: 22 augustus 2012, 17:20:27
Ik denk dat dit wel een goede is voor een art 1 grondwet. Een grapje moet kunnen, maar dit gaat zo wel heel ver en valt misschien ook nog onder het aanzetten tot.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1628 Gepost op: 22 augustus 2012, 17:24:21
Citaat
Douane vindt 511 kilo waterpijptabak

De douane op Schiphol heeft afgelopen week 511 kilo waterpijptabak in beslag genomen. Een 19-jarige vrouw probeerde op een vlucht vanuit Irak de rookwaar het land in te voeren.

Het was de bemanning van het vliegtuig opgevallen dat ze met 17 koffers reisde. Die waarschuwde daarop de douane. Op Schiphol gaf ze aan niets te willen aangeven. Daarop sprak de douane haar aan. De tabak is in beslag genomen. De vrouw kreeg een procesverbaal. Over de tabak had ruim 44.000 euro belasting betaald moeten worden.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/08_augustus/22/opmerkelijk/douane-vindt-511-kilo-waterpijptabak.xml

Was even wachten op het persbericht, maar het blijft wel een appart en leuk nieuwtje  098uo
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #1629 Gepost op: 22 augustus 2012, 20:03:04
Weer eens wat anders  ;D

Chinook-helikopter ingezet bij zoeken naar inbrekers
woensdag 22 augustus 2012 15:23

Dorst - Een Chinook-transporthelikopter heeft dinsdag op verzoek van de politie Tilburg in het dorp Dorst geholpen bij het zoeken naar 2 voortvluchtige inbrekers. Dit heeft het ministerie van Defensie woensdag laten weten.

Het duo sloeg op de vlucht, toen de gealarmeerde politie een klopjacht startte. De Chinook, die op dat moment in de buurt vloog, kreeg de opdracht te helpen bij de opsporing.

De 16 meter lange militaire transporthelikopter vloog een paar keer laag over de opgegeven locatie om de voortvluchtigen op te sporen en angst in te boezemen.

Binnen enkele minuten zag de bemanning de verdachten wegrennen. De locatie werd doorgegeven aan de politie. De agenten waren op dat moment de daders al op het spoor en hielden hen aan.

Gilze-Rijen
De Chinook maakt deel uit van het Defensie Helikopter Commando en zijn gestationeerd op Vliegbasis Gilze-Rijen.

bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/148603/Chinook-helikopter_ingezet_bij_zoeken_naar_inbrekers.html