ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 141872 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 25 maart 2011, 17:07:07

Bron:Whelen


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #101 Gepost op: 25 maart 2011, 18:37:10
Dat plotselinge knipperen lijkt me verdomd irritant en afleidend voor het overige verkeer 's nachts ergens op de vluchtstrook. Zie je keurig en op tijd de alternerende verlichting en begint opeens die lichtbalk een paar keer te knipperen... handig bedacht uit veiligheidsoogpunt  :|
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #102 Gepost op: 25 maart 2011, 19:17:06
Wellicht een idee voor een fotoreportage van de nieuwe caddy? Ik ben persoonlijk wel geïntereseerd in deze auto.
Familie werkt bij de wegenwacht, maar helaas heeft hij nog de T5 en nog geen nieuwe Caddy...


Groeten, Ruud

Zal stiekum s kijken of dit lukt, kan en mag! O0

Dat plotselinge knipperen lijkt me verdomd irritant en afleidend voor het overige verkeer 's nachts ergens op de vluchtstrook. Zie je keurig en op tijd de alternerende verlichting en begint opeens die lichtbalk een paar keer te knipperen... handig bedacht uit veiligheidsoogpunt  :|

VOlgens mij, ik weet het niet zeker, maar tijdens het rijden, zodra er een canbussignaal v/d snelheidsmeter komt, schakelt de buitensignalering uit, tijdens het rijden dus geé'n signalering buiten, en op de vls, wanneer de alternerende verlichting aan staat, dat is een goede! Zal het is navragen bij afdeling inbouw! :)
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #103 Gepost op: 29 maart 2011, 09:50:02
Nieuwe huisstijl op Scheveningen 998765


Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #104 Gepost op: 29 maart 2011, 12:53:48
Nieuwe huisstijl op Scheveningen 998765




Ziet er goed uit. Erg mooie foto ook!  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #105 Gepost op: 30 maart 2011, 00:18:50
Ziet er goed uit. Erg mooie foto ook!  O0

Thankz!

Ook nog een truckservice-in-aanbouw-in-nieuwe-stickering op de camera staan, zal m a.s.a.p. posten, is de 1e in t land in nieuwe kleur. Tevens ook voorlopig de laatste.
April krijg 'ik' zelf een nieuwe eurocargo, dan wordt 'mijn' daily reserve, dan heb ik alle gelegenheid om uitgebreide foto's te plaatsen. :)
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #106 Gepost op: 30 maart 2011, 03:15:24
Thankz!

Ook nog een truckservice-in-aanbouw-in-nieuwe-stickering op de camera staan, zal m a.s.a.p. posten, is de 1e in t land in nieuwe kleur. Tevens ook voorlopig de laatste.
April krijg 'ik' zelf een nieuwe eurocargo, dan wordt 'mijn' daily reserve, dan heb ik alle gelegenheid om uitgebreide foto's te plaatsen. :)

Nou, ik -en ongetwijfeld meerdere forumleden- wachten in spanning af ;)
Senior GGP / Oost-Brabant


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #107 Gepost op: 2 april 2011, 10:59:00
De , voorlopig, laatste truckservice, en 1e in nieuwe kleur:







kwaliteit is niet al te best, 14 april waarschijnlijk bij de afdeling inbouw langs om 'mijn' nieuwe lepelwagen op te halen, kan dan ook wat meer foto's maken denk ik! 098uo

Ook nog een jaguar XJ6 weggesleept. Mooie kar!



Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #108 Gepost op: 8 april 2011, 08:57:48
Gisteren(06/04/2011) een freelance fotograaf met pech..dan ga je op de foto! O0







Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #109 Gepost op: 17 april 2011, 12:10:05
Voorlopig de 1e foto's van 'mijn nieuwe kind' , de eurocargo in nieuwe huisstijl. Gisteren meegereden met de rit tbv geestelijk en lichamelijk gehandicapten vanuit Spijkenisse!









Meet foto's van de lepel zelf volgen, inclusief foto met flitser om de striping 'uit te lichten'
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v