Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848214 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #4240 Gepost op: 6 maart 2013, 17:02:08
Voermoedelijk een dienstauto van de natte tak van Rijkswaterstaat. Dat is althans wel voor de hand liggend, gezien de aard van het incident.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


guest14264

  • Gast
Reactie #4241 Gepost op: 6 maart 2013, 17:31:49
Volgens mij is dat een OVD van de nattekant van Rijkswaterstaat , heb de streping en soort voertuig eerder gezien bij een voertuig dat in het kanaal lag in de buurt van 'S-Hertogenbosch.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #4242 Gepost op: 7 maart 2013, 08:52:50
Alle niet WI voertuigen van RWS rijden toch tegenwoordig in het wit met zwarte huisstijl striping? Als ik hier namelijk bij het kantoor van RWS kijk staan er maar een paar gele voertuigen nog, de rest is allemaal wit.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Michelvandermeer

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #4243 Gepost op: 16 maart 2013, 15:16:43
Sinds kort de trotse eigenaar van dit stukje nostalgie! (compleet origineel van binnen en buiten incl. apparatuur)
Ik heb een foto van haar dat ze dienst heeft gedaan bij het rode kruis te Winterswijk.
Maar wie weet waar zij haar eerste levens jaren heeft mogen slijten? En heeft iemand daar wellicht een foto van?
De auto heeft overigens een kleine tien jaar bij de Graaff gestaan te Waalwijk.

http://img545.imageshack.us/img545/4900/fotoyx.jpg

Dienst: ?  / Rode kruis Winterswijk
Regio: ? / Winterswijk
Roepnummer: ?
Soort voertuig: Ambulance
Merk & type: Chevrolet Chevy Van
Kenteken: SV-68-LY
Bijzonderheden: Twinsonic op het dak heeft er niet van origine opgezeten. Hoogstwaarschijnlijk hebben er twee beacons op mijn verhoogde dak gezeten. (gebruikssporen)


guest14264

  • Gast
Reactie #4244 Gepost op: 16 maart 2013, 18:49:25
Alle niet WI voertuigen van RWS rijden toch tegenwoordig in het wit met zwarte huisstijl striping? Als ik hier namelijk bij het kantoor van RWS kijk staan er maar een paar gele voertuigen nog, de rest is allemaal wit.

Zover ik weet zijn alle voertuigen op de weg met de drips geel en de rest idd zwart met grijs of wit. Al kwam ik gisteren wel een pickup aka nissan zoals WIS met Drip tegen zonder drip die ook geel was. Gewoon een WIS wagen zonder drip met geel, leek meer een klein materiaal wagentje.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #4245 Gepost op: 16 maart 2013, 18:55:54
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #4246 Gepost op: 16 maart 2013, 19:22:35
Sinds kort de trotse eigenaar van dit stukje nostalgie! (compleet origineel van binnen en buiten incl. apparatuur)
Ik heb een foto van haar dat ze dienst heeft gedaan bij het rode kruis te Winterswijk.
Maar wie weet waar zij haar eerste levens jaren heeft mogen slijten? En heeft iemand daar wellicht een foto van?
De auto heeft overigens een kleine tien jaar bij de Graaff gestaan te Waalwijk.

http://img545.imageshack.us/img545/4900/fotoyx.jpg

Dienst: ?  / Rode kruis Winterswijk
Regio: ? / Winterswijk
Roepnummer: ?
Soort voertuig: Ambulance
Merk & type: Chevrolet Chevy Van
Kenteken: SV-68-LY
Bijzonderheden: Twinsonic op het dak heeft er niet van origine opgezeten. Hoogstwaarschijnlijk hebben er twee beacons op mijn verhoogde dak gezeten. (gebruikssporen)
wat voor een is die er achter staat,


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #4247 Gepost op: 16 maart 2013, 19:32:59
chevy van dierenambulance Utrecht
CN NRK


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #4248 Gepost op: 16 maart 2013, 19:40:04
chevy van dierenambulance Utrecht
maar is die ook een ambulance geweest voor personen en zo ja welke regio.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #4249 Gepost op: 16 maart 2013, 19:46:40
Zover ik weet zijn alle voertuigen op de weg met de drips geel en de rest idd zwart met grijs of wit. Al kwam ik gisteren wel een pickup aka nissan zoals WIS met Drip tegen zonder drip die ook geel was. Gewoon een WIS wagen zonder drip met geel, leek meer een klein materiaal wagentje.

Zie voor info over de Rijkshuisstijl op voertuigen:
http://www.rijkshuisstijl.nl/index.cfm/rijkswaterstaat/middelen/ruimtelijk-3d/voertuigen/

Onderin de rechterbalk kun je uitgebreide documenten met uitleg en richtlijnen downloaden. Hierin staat onder andere (p.10):
Citaat
De gespecificeerde kleur geel is alleen toegestaan voor de Incident Management voertuigen (weginspecteurs) en een zeer beperkt aantal vastgelegde voertuigen (onder andere Schipholvoertuigen).

Andere opvallende overheids-voertuigen zijn wit en eventueel voorzien van blauwe striping.
Senior GGP / Oost-Brabant