Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848433 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1720 Gepost op: 14 februari 2010, 11:51:03

Zou deze van de regio zijn of van het KLPD ( VHT ) ?


bedankt william

Die VW touran achter dat mobiele kantoor van het KLPD heb je daar ook nog een foto van?? Is deze van het VHT of weet je dat niet?


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1721 Gepost op: 14 februari 2010, 13:42:36
Nee die heb ik vergeten daar baalde ik ook van, ik denk gewoon een regio auto omdat er hier in Gelderland midden enkele van rond rijden onopvallend.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1722 Gepost op: 14 februari 2010, 14:02:26
Nee die heb ik vergeten daar baalde ik ook van, ik denk gewoon een regio auto omdat er hier in Gelderland midden enkele van rond rijden onopvallend.

Oké nou ja mocht je er nog een keer achter komen van wie dit voertuig is dan hoor ik het wel.  O0


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1723 Gepost op: 14 februari 2010, 14:20:16
ik heb nagevraagd daar, alle voertuigen die daar ingezet waren waren van het KLPD,
van de touran reden er 2 rond
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1724 Gepost op: 14 februari 2010, 15:17:26
ik heb nagevraagd daar, alle voertuigen die daar ingezet waren waren van het KLPD,
van de touran reden er 2 rond

Een touran van het KLPD?? Volgens mij was dit een controle samen met het vht gezien de foto's op andere locatie op het forum dus lijkt me sterk dat alle voertuigen die daar waren van het KLPD waren.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1725 Gepost op: 14 februari 2010, 15:34:03
Een touran van het KLPD?? Volgens mij was dit een controle samen met het vht gezien de foto's op andere locatie op het forum dus lijkt me sterk dat alle voertuigen die daar waren van het KLPD waren.

ja, wat william inmiddels al wel weet, maar jullie nog niet:
ik had het nagevraagd toen zei die agent het is een controle die uitgaat van het KLPD, dus ik vroeg nog zijn die auto's er ook van, ja zegt tie
maar hij bedoelde dat die truck van het KLPD was, de rest weet ik dus niet
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #1726 Gepost op: 14 februari 2010, 16:00:46
voertuigen van het klpd kan je meestal herkennen (opvallend) aan de enkele pit en alleen aan de achterzijde een politie transparant( stop of volg teken).

Dat van die enkele pit is inmiddels geschiedenis, net als het ontbreken van een stop transparant aan de voorzijde! Wat de definitieve oplossing voor de enkele pit gaat worden is voor de verkeersdienst nog niet duidelijk maar hoor dat de configuratie van jou R-R een goede kans maakt (schijnt al ergens te rijden in Nl).


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1727 Gepost op: 15 februari 2010, 06:50:31
ja, wat william inmiddels al wel weet, maar jullie nog niet:
ik had het nagevraagd toen zei die agent het is een controle die uitgaat van het KLPD, dus ik vroeg nog zijn die auto's er ook van, ja zegt tie
maar hij bedoelde dat die truck van het KLPD was, de rest weet ik dus niet

Die Volvo en Golf absoluuut niet en weet vrijwel zeker die Touran ook niet omdat hij hier vaker rond rijd als onopvallende verkeers auto zeg maar. Hij is niet voor noodhulp. Verder reden er diverse Transporters rond met op de motorkap Gelderland Midden.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1728 Gepost op: 16 februari 2010, 07:42:49


Op een site van  ( Oypo )kwam ik dit voertuig tegen van ik denk regio Groningen-Friesland of Drenthe

Wie weet meer roepmummer enz.
Fotograaf : Onbekend


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1729 Gepost op: 16 februari 2010, 10:13:26
Deze weet ik niet 100% zeker, maar ik heb een soortgelijk voertuig een keer eerder gefotografeerd, en dat was een solo-ambulance uit Drenthe m et roepnummer 03-341.

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!