Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848366 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1790 Gepost op: 11 maart 2010, 18:05:56
Gevonden :).. Er lijkt niks aan veranderd te zijn.. Goed, op voertuignummer enzo na dan.. De lichten vanachter waren mij nooit opgevallen.. Leuk dat ie zo bijzonder schijnt te zijn.. Zal er is op gaan letten :)





MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1791 Gepost op: 11 maart 2010, 19:33:48
Weet iemand iets over een sleepwagen van de Politie Midden en West Brabant?? Kwam hem vandaag tegen met aanhanger, had er twee auto's op staan. Helaas geen foto. Had hem nog niet eerder gezien.

Niemand?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1792 Gepost op: 11 maart 2010, 21:43:05
Niemand?

Bij mijn weten hebben alleen de korpsen Rotterdam-Rijnmond, Amsterdam-Amstelland en Haaglanden takelwagens rijden.

Ik sla in ieder geval niet aan op een takelwagen van Midden West Brabant. Zeker weten dat het een voertuig van dat korps is? Rotterdam maakt bijvoorbeeld regelmatig ritten die kant op.

Misschien dat het voertuig dat je zoekt in dit topic staat: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,24653.0.html ???
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1793 Gepost op: 11 maart 2010, 21:48:53
Bij mijn weten hebben alleen de korpsen Rotterdam-Rijnmond, Amsterdam-Amstelland en Haaglanden takelwagens rijden.

Ik sla in ieder geval niet aan op een takelwagen van Midden West Brabant. Zeker weten dat het een voertuig van dat korps is? Rotterdam maakt bijvoorbeeld regelmatig ritten die kant op.

Misschien dat het voertuig dat je zoekt in dit topic staat: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,24653.0.html ???

Het vreemde was dat hij er ook nog een aanhanger met een auto achter had hangen. Ik weet niet of dat bekend is bij een van deze regio's. Ik weet ook niet of hij van Midden en West Brabant is, maar ik zag hem zeg maar achter bij een politiebureau staan.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1794 Gepost op: 11 maart 2010, 22:03:43
Nog nooit iets gezien in die regio wat daar op lijkt of er iets over gehoord. Wel interessant genoeg om eens in de gaten te houden...  :)


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1795 Gepost op: 11 maart 2010, 22:23:39
Het zou goed kunnen dat ie van een andere regio is, maar dat er in het kader van een onderzoek van die regio voertuigen in beslag genomen zijn in Midden West Brabant. Soms worden die voertuigen dan zelf opgehaald, ligt er aan hoe snel het team de beschikking wil hebben over die voertuigen.


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #1796 Gepost op: 11 maart 2010, 23:22:24
denk dat men voertuigen ging afleveren bij de dienst der domeinen in gilze-rijen.vandaar verkoopt men per veiling de verbeurd verklaarde goederen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1797 Gepost op: 12 maart 2010, 01:16:04
denk dat men voertuigen ging afleveren bij de dienst der domeinen in gilze-rijen.vandaar verkoopt men per veiling de verbeurd verklaarde goederen.

Uhm, Ministerie van Financiën dienst domeinen zit in Soesterberg & in Bleiswijk  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1798 Gepost op: 13 maart 2010, 21:43:17
Ik kwam net hier in monnickendam, een donkerkleurige volgens mij donkergroene VW Transport T5 oud model tege, niet de ge-facelifte. Met 2 grote antennes op het dak, binnen in div apparatuur tegen o.a communicatie apparatuur. En met een rode pit erin dacht ik, met een BRANDWEER bordje, voor het raam geplakt. Er zaten ook flitsers in de grill, en een speaker vermoed dus blauw. Kan iemand mij meer vertellen over dit vreemde waarschijnlijk onopvallende brandweervoertuig? ??? Zal morgen met daglicht een foto maken als de bus er nog staat
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1799 Gepost op: 14 maart 2010, 08:53:30
Wie kent deze Rotterdammer ?
Is dit een H.A.P ?
En iemand het roepnummer toevallig ?
Staat te koop bij Autoveiling Barneveld en heeft uitzonderlijk donkere gele kleur