Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848192 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2430 Gepost op: 21 januari 2011, 02:22:13
zo te zien gaan jouw vingers op het toetsenbord sneller dan jouw gedachten of je moet even op het gebruik van de Nederlandse taal letten... :)

Kai is een Duits forumlid  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #2431 Gepost op: 21 januari 2011, 07:25:17
Wie weet het wagenpark nummer ( meestal achterop de auto ) van deze Vectra van Haaglanden ?



paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #2432 Gepost op: 21 januari 2011, 11:41:30
Kai is een Duits forumlid  ;)

Sorry!! e050


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2433 Gepost op: 21 januari 2011, 12:17:16
JONGENS,

wie weet er wat er aan de hand in met de lifeliners?
PH-EMS Vliegt nu Hier rond als LL4,
Dus wat staat er in Amsterdam en Waar is de PH-MMT gebleven?


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2434 Gepost op: 21 januari 2011, 12:48:31
JONGENS,
wie weet er wat er aan de hand in met de lifeliners?
PH-EMS Vliegt nu Hier rond als LL4,
Dus wat staat er in Amsterdam en Waar is de PH-MMT gebleven?
Zozo wat een ophef.. Er zijn 5 heli's(PH-ELP, PH-ULP, PH-MAA, PH-EMS & PH-MMT) en dr wordt wel is wat gewisseld ivm met oefenen met (avond/nacht)vluchten.. maar kan ook omdat er onderhoud gepleegd moet worden.. Lijkt mij niet veel bijzonders en gebeurd regelmatig dat er van 'heli gewisseld wordt..

Bijvoorbeeld, vanauit amsterdam gaat heli voor onderhoud weg en heeft de PH-MAA als vervangende heli.. en gelijk daarna komt moet ook heli van Groningen na gekeken worden, en zouden zijn dan (tijdelijk) de PH-EMS krijgen, omdat het anders te lang duurt voor vervangende heli..(ze moeten dit eerst weer ruilen bij Amsterdam..) Als dan ook de PH-MMT gemaakt is worden de heli's weer op 'eigenstand plaats' gezet en heeft iedereen zijn 'eigen' heli weer.. Bovenstaande is voorbeeld en hoeft dus niet (100%) te kloppen. (Als ik het fout heb verbeter mij dan aub, want zo is het bij mij bekend..)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2435 Gepost op: 21 januari 2011, 13:02:11
Zozo wat een ophef.. Er zijn 5 heli's (PH-ELP, PH-ULP, PH-MAA, PH-EMS & PH-MMT) en dr wordt wel is wat gewisseld ivm met oefenen met (avond/nacht)vluchten.. maar kan ook omdat er onderhoud gepleegd moet worden.. Lijkt mij niet veel bijzonders en gebeurd regelmatig dat er van 'heli gewisseld wordt..

Bijvoorbeeld, vanauit amsterdam gaat heli voor onderhoud weg en heeft de PH-MAA als vervangende heli.. en gelijk daarna komt moet ook heli van Groningen na gekeken worden, en zouden zijn dan (tijdelijk) de PH-EMS krijgen, omdat het anders te lang duurt voor vervangende heli..(ze moeten dit eerst weer ruilen bij Amsterdam..) Als dan ook de PH-MMT gemaakt is worden de heli's weer op 'eigenstand plaats' gezet en heeft iedereen zijn 'eigen' heli weer.. Bovenstaande is voorbeeld en hoeft dus niet (100%) te kloppen. (Als ik het fout heb verbeter mij dan aub, want zo is het bij mij bekend..)

Je mist de zesde heli nog, namelijk de PH-HVB!  ;)
Brandweer Papendrecht


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2436 Gepost op: 21 januari 2011, 13:04:17

Je mist de zesde heli nog, namelijk de PH-HVB!  ;)
Ohja, schoonheid foutje  :D 998765 Wel bedankt voor de verbetering:)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2437 Gepost op: 21 januari 2011, 15:18:19
Ohja, schoonheid foutje  :D 998765 Wel bedankt voor de verbetering:)

Snap ik maar dan had men dus net zo god hier in de hvb kunnen vliegen en de EMS weer terug naar A'Dam toch?


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2438 Gepost op: 21 januari 2011, 15:50:08
Snap ik maar dan had men dus net zo goed hier in de hvb kunnen vliegen en de EMS weer terug naar A'Dam toch?

Het is maar een voorbeeld, maar er zijn ook nog opleidingen ect met de 2 'reserve' heli's.. En als er 1 gereserveerd is kun je die al niet meer gebruiken.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2439 Gepost op: 21 januari 2011, 16:11:54
Het is maar een voorbeeld, maar er zijn ook nog opleidingen ect met de 2 'reserve' heli's.. En als er 1 gereserveerd is kun je die al niet meer gebruiken.

Antwoordt compleet, Dank U!  O0