Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848369 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #2490 Gepost op: 8 februari 2011, 21:02:40
10-901 A1 ALKMAAR GRAADT VAN ROGGENSTRAAT 1 MKA10/D-14-A RIT:100

Weet iemand welk voertuig dan de 10-901 is?
denk het busje
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #2491 Gepost op: 8 februari 2011, 21:06:14
Nee de Volvo :D


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #2492 Gepost op: 8 februari 2011, 21:09:25
Nee de Volvo :D
10-901 ??? foute van de cpa dan  :|
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #2493 Gepost op: 8 februari 2011, 21:11:35


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2494 Gepost op: 8 februari 2011, 22:45:56
Ik heb een vraag, maar wist niet waar ik deze het beste kon plaatsten. Graag verplaatsen indien nodig.
In dit artikel, is een rijopleiding, voertuig ter plaatste bij een aanrijding brommer vs. brommer.
Ik heb gelezen dat opleidingsauto's, niet worden ingezet op de dienst.
Is dit nieuw ofzo, dat dit gebeurt?

http://www.hulpverleningsfotografie.nl/02-02-11_GUIS.htm
Foto's en artikel, Hulpverleningsfotografie.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #2495 Gepost op: 8 februari 2011, 22:50:06
Ik heb een vraag, maar wist niet waar ik deze het beste kon plaatsten. Graag verplaatsen indien nodig.
In dit artikel, is een rijopleiding, voertuig ter plaatste bij een aanrijding brommer vs. brommer.
Ik heb gelezen dat opleidingsauto's, niet worden ingezet op de dienst.
Is dit nieuw ofzo, dat dit gebeurt?

http://www.hulpverleningsfotografie.nl/02-02-11_GUIS.htm
Foto's en artikel, Hulpverleningsfotografie.
misschien hebben ze het zien gebeuren of waren ze als eerste tp (nog voor de ambu en/of melder)
beetje raar dan als je dan doorrijd omdat je met dit voertuig daar niet mag staat  998765
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2496 Gepost op: 8 februari 2011, 22:59:22
De bedoeling van de rijopleiding voertuigen is dat er rijopleiding word gevolgd. Dus als ze op pad zijn zullen ze normaal gesproken niet op meldingen rijden. Ook zullen ze geen mensen staande houden die een overtreding begaan. Maar zijn er incidenten waar directe hulp noodzakelijk is. Dan stopt de rijopleiding gewoon even en zijn het gewone dienders die hulpverlenen. Die dat gewoon mogen en bevoegd daar voor zijn.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2497 Gepost op: 8 februari 2011, 23:08:54
De bedoeling van de rijopleiding voertuigen is dat er rijopleiding word gevolgd. Dus als ze op pad zijn zullen ze normaal gesproken niet op meldingen rijden. Ook zullen ze geen mensen staande houden die een overtreding begaan. Maar zijn er incidenten waar directe hulp noodzakelijk is. Dan stopt de rijopleiding gewoon even en zijn het gewone dienders die hulpverlenen. Die dat gewoon mogen en bevoegd daar voor zijn.

Ik heb begrepen dat de rij-opleidingsvoertuigen ingezet gaan worden als districtelijk 2de voertuig en met elke prio1 en/of  spoedeisende prio 2 melding mee gaan rijden op meldingen. Men zal de rit uitvoeren, indien nodig (kortstondig) hulp verlenen en de zaak zo spoedig mogelijk overdragen. Zo ontstaat er een manier om prio 1 ritten te rijden met een instructeur als bijrijder
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2498 Gepost op: 8 februari 2011, 23:12:09
Ik heb begrepen dat de rij-opleidingsvoertuigen ingezet gaan worden als districtelijk 2de voertuig en met elke prio1 en/of  spoedeisende prio 2 melding mee gaan rijden op meldingen. Men zal de rit uitvoeren, indien nodig (kortstondig) hulp verlenen en de zaak zo spoedig mogelijk overdragen. Zo ontstaat er een manier om prio 1 ritten te rijden met een instructeur als bijrijder

Deze manier van rijopleiding geven word al bij sommige regionale rijopleidingen gehanteerd. Ik weet dat de rijopleiding van Rotterdam-Rijmond in ieder geval zo te werk gaat. Zit wel wat in want prio 1 rijden in de simulator vind ik persoonlijk helemaal niks...


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #2499 Gepost op: 9 februari 2011, 00:13:38
Misschien off topic maar is die vrouw van de ambulance op de foto's, misschien Elly Janssen die we wel eens bij trauma centrum zien?
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.