Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1845974 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2680 Gepost op: 17 april 2011, 13:48:39
Hier zie je in het filmpje een Geel voertuig staan met Blauwe lichtbalk, maar zonder BiZa striping, weet iemand waar dit voertuig van is?


Dit is de (dienst doende) forensisch arts van IJsselland.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2681 Gepost op: 17 april 2011, 13:56:25
Kijk, dat is mooi snel antwoord O0
Bedankt KJS!


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #2682 Gepost op: 17 april 2011, 14:03:21
Dit is de (dienst doende) forensisch arts van IJsselland.

Bron incl. foto = neem ik aan: http://www.ggdijsselland.nl/3/Medische-Professionals/Forensische-geneeskunde

Waarom heeft deze eigenlijk optische en geluidssignalen nodig?
Iemand meer/betere foto? Bijzonder vind ik nl. naast het ontbreken van BZK-striping de star of life (tenminste die zie ik niet staan), beide volgens de Regeling OGS e.d. verplicht voor geneeskundige voertuigen die met OGS moeten/kunnen rijden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2683 Gepost op: 17 april 2011, 14:35:25
Waarom heeft deze eigenlijk optische en geluidssignalen nodig?
Iemand meer/betere foto? Bijzonder vind ik nl. naast het ontbreken van BZK-striping de star of life (tenminste die zie ik niet staan), beide volgens de Regeling OGS e.d. verplicht voor geneeskundige voertuigen die met OGS moeten/kunnen rijden.

Tsja, de Forensisch / Politie Artsen van GGD Amsterdam rijden ook in voertuigen met een blauwe balk, echter rijden die (heel) af en toe met OGS naar bijvoorbeeld een onwelwording in een politiecel. Die voertuigen hebben geen BZK Striping maar wél een (kleine) SOL.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #2684 Gepost op: 17 april 2011, 14:41:07
Tsja, de Forensisch / Politie Artsen van GGD Amsterdam rijden ook in voertuigen met een blauwe balk, echter rijden die (heel) af en toe met OGS naar bijvoorbeeld een onwelwording in een politiecel. Die voertuigen hebben geen BZK Striping maar wél een (kleine) SOL.

Dat is waar ook, die moet ik zelfs nog ergens in 1:87 hebben  ^-^


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2685 Gepost op: 17 april 2011, 14:50:01
Tsja, de Forensisch / Politie Artsen van GGD Amsterdam rijden ook in voertuigen met een blauwe balk, echter rijden die (heel) af en toe met OGS naar bijvoorbeeld een onwelwording in een politiecel. Die voertuigen hebben geen BZK Striping maar wél een (kleine) SOL.

Zoiets?



s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2686 Gepost op: 17 april 2011, 17:01:17
Tsja, de Forensisch / Politie Artsen van GGD Amsterdam rijden ook in voertuigen met een blauwe balk, echter rijden die (heel) af en toe met OGS naar bijvoorbeeld een onwelwording in een politiecel. Die voertuigen hebben geen BZK Striping maar wél een (kleine) SOL.

Bij ons rijd ie gewoon in eigen auto, zonder OGS maar met alleen een bordje voorin met daarop
GGD Drenthe Forensisch Geneeskundige


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2687 Gepost op: 17 april 2011, 22:41:34
Ik kwam hier een Opel Zafira van milieuinspectie/veiligheidsinspectie tegen met een kleurloze Edge erop, weet iemand welke kleur deze uitstraalde?
Foto is van begin 2006 en volgens mij was een kleurloze balk toen wel bijzonder.


Gast

  • Gast
Reactie #2688 Gepost op: 18 april 2011, 00:28:58
Wit, er zitten strobes achter doorzichtige "clear" lenzen dus het effect van de flitsers aanzetten zal witte lichtflitsen zijn. Of beter, zijn geweest, in dit specifiek geval qua jaartal.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #2689 Gepost op: 18 april 2011, 14:30:53
in dit filmpje is een touran van de politie groningen te zien met een whelen balk en ook een touran met nieuwe neus, heb er 2 vragen over, Sinds wanneer rijd Groningen weer met whelen? en is die touran met nieuwe neus een honden auto? er zijn ook foto's staan op: http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/13405/112kort-brandweer-rukt-uit-voor-vernielzuchtige-man.html

hier is een link van het filmpje
http://zideo.nl/?playzideo=6c4947526e315a6f&zideo=6c4969556d673d3d

heb ook nog een foto gezien op 112nederland waar een nieuwe touran op te zien is waar de regionaam niet zichtbaar is. Kenteken is 46-NRT-3