Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848369 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #2730 Gepost op: 6 mei 2011, 00:10:25
Op 21 april 2011 is hij in elk geval van tenaamgestelde veranderd en na die datum heb ik hem in Den Haag zien staan bij Medi-Expresse. Ik weet niet of dat bedrijf ook de HAP in Venray verzorgt?

Hee, daar moet ik ineens aan iets denken. Het HAP-vervoer wordt op dit moment nog steeds door de RAV gedaan, maar er staat mij vaag iets bij dat men zou overstappen naar een andere onderneming vanwege het kostenplaatje, dat zou inderdaad Medi-Expresse kunnen zijn. Het zou inderdaad kunnen dan men om de een of andere reden dan daar op bezoek was. De eigen HAP-voertuigen staan nog steeds op naam van de RAV. Bedankt!


Defflynn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #2731 Gepost op: 6 mei 2011, 01:14:11
Hee, daar moet ik ineens aan iets denken. Het HAP-vervoer wordt op dit moment nog steeds door de RAV gedaan, maar er staat mij vaag iets bij dat men zou overstappen naar een andere onderneming vanwege het kostenplaatje, dat zou inderdaad Medi-Expresse kunnen zijn. Het zou inderdaad kunnen dan men om de een of andere reden dan daar op bezoek was. De eigen HAP-voertuigen staan nog steeds op naam van de RAV. Bedankt!

Medi-Expresse gaat inderdaad het vervoer voor de posten in Venlo en Venray verzorgen. Ik heb begrepen dat er in die omgeving niet met blauw gereden wordt dus denk niet dat deze Dodge hiervoor ingezet gaat worden. Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk dat deze auto momenteel door de regio manager gebruikt wordt. Zal het wel even navragen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2732 Gepost op: 9 mei 2011, 16:27:42
Kan iemand mij vertellen of er in Amsterdam-Amstelland (D3 Zuid Oost) nog gebruik gemaakt wordt van de ULM motoren. De Suzuki's  zonder striping en toeters en bellen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2733 Gepost op: 9 mei 2011, 16:33:24
p2kflex
16:30:54 09-05-11GROUP-1P 1 NATUURBRAND>75 Paradijsweg LDN Eenh: LDN649 LDN645 WDB644 AFT634 SST767 SST774 BRN771 REG699 COH590 AFT687
0707164BRW Leusden (Blusploeg 1)
0707165BRW Leusden (Blusploeg 2)
0707166BRW Leusden (Dienstwisselcode)
0707168BRW Leusden (Bevelvoerder)
0707172BRW Leusden (Chauffeurs)


----<knip-knip>----
Ik zag net deze melding voorbij komen met daarin een voertuig met het roepnummer LDN645. wie weet meer over dit voertuig? zover ik weet bestaat hij namelijk niet  :P
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2734 Gepost op: 9 mei 2011, 17:12:06
Kan iemand mij vertellen of er in Amsterdam-Amstelland (D3 Zuid Oost) nog gebruik gemaakt wordt van de ULM motoren. De Suzuki's  zonder striping en toeters en bellen.

JA, dat kan ik je wel vertellen.


JA, die rijden er nog steeds. Tenminste begin van dit jaar heb ik ze nog gezien tijdens motor-IBT.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2735 Gepost op: 9 mei 2011, 17:16:10
Top ! Dank voor de info  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #2736 Gepost op: 10 mei 2011, 14:01:49
----<knip-knip>----
Ik zag net deze melding voorbij komen met daarin een voertuig met het roepnummer LDN645. wie weet meer over dit voertuig? zover ik weet bestaat hij namelijk niet  :P

Ben hier ook wel nieuwsgierig naar, want als je hem googled komen er meerder P2000-berichten voorbij met deze code erin. Voor een niet-bestaand voertuig wordt hij dan wel erg vaak opgeroepen.
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #2737 Gepost op: 10 mei 2011, 15:45:38

Afgelopen zondag kwam ik bovenstaand voertuig tegen. Deze stond geparkeerd bij de HAP in Venray, maar het is niet het dienstvoertuig van daar of een van de andere HAP in de regio. Aan het voertuig zelf was niets te herkennen over de herkomst ervan. Als ik op kenteken google dan kom ik hier op het forum berichten tegen waarin deze vermeld staat als demo- en als huurwagen van Amstra. Aleen nu zjn de Amstra-stickers van de achterste zijruiten verwijderd. Wie weet waar dit voertuig nu toe behoort?

Ik dacht dat dit een voertuig van Amstra was


Defflynn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #2738 Gepost op: 10 mei 2011, 23:41:50
Bij navraag blijkt dat de Nitro voorlopig als vervangend vervoer voor Medi-Expresse gaat rijden.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2739 Gepost op: 11 mei 2011, 10:13:31
PRIMEUR Ambulance 16-106 A1 EIKENRODE LEIDEN GEZONDHEID


Wat staat er rechts voor een voertuig: 16-891?
Brandweer Papendrecht