Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848375 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #2880 Gepost op: 10 juli 2011, 13:14:03
Welke lichtbalk heb je het over? Want ik ken geen enkele Golf 4 met een Whelen LFL, en ook geen Golf 6 met een oude Whelen Edge  ???
Edit: Golf 5 met een whelen LFL kan eventueel heel goed, maar golf 5 met een Whelen Edge dan weer niet..

Sorry voor de onduidelijkheid: ik bedoelde de lichtbalk op de foto (whelen lfl (?) met oranje pitje erbovenop).
Zal misschien zoals Jerommeke zegt een onderhoudskwestie ofzo zijn geweest, maar vond het erg apart om dit in het afgelegen Cuijk te spotten ;).
Senior GGP / Oost-Brabant


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2881 Gepost op: 10 juli 2011, 21:32:20
Nog even verder over de Politie honden, kwam een Toyota Jeep tegen in Purmerend thv Kanaaldijk, deze stond geparkeerd met achterop de tekst Politiehonden.. Weet iemand van welke dienst deze is, en wat hun doen etc?
Zie foto
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2882 Gepost op: 10 juli 2011, 21:36:18
Nog even verder over de Politie honden, kwam een Toyota Jeep tegen in Purmerend thv Kanaaldijk, deze stond geparkeerd met achterop de tekst Politiehonden.. Weet iemand van welke dienst deze is, en wat hun doen etc?
Zie foto


Niet van de politie in ieder geval ! Momenteel wordt er redelijk op geďnvesteerd om dit soort cowboy's aan te pakken en de teksten te laten verwijderen. Meestal zijn het beveiligers of personen die honden opleiden tot politiehond ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2883 Gepost op: 10 juli 2011, 22:14:48
Vandaag op de A6 ter hoogte van Lelystad een ambulance gezien. Ik kon geen roepnummer of kenteken zien. Het was een VW met containeropbouw zoals NHN die heeft inclusief signalering. Opvallend was dat er wel ambulance op stond maar geen enkele striping op zat. Niet voor, niet opzij en niet achter. Iemand enig idee wat dit voor ambu is?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2884 Gepost op: 10 juli 2011, 22:30:35
Vandaag op de A6 ter hoogte van Lelystad een ambulance gezien. Ik kon geen roepnummer of kenteken zien. Het was een VW met containeropbouw zoals NHN die heeft inclusief signalering. Opvallend was dat er wel ambulance op stond maar geen enkele striping op zat. Niet voor, niet opzij en niet achter. Iemand enig idee wat dit voor ambu is?
Zie (Bijna) onderaan de pagina
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=39287.160
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2885 Gepost op: 11 juli 2011, 10:46:41
Nog even verder over de Politie honden, kwam een Toyota Jeep tegen in Purmerend thv Kanaaldijk, deze stond geparkeerd met achterop de tekst Politiehonden.. Weet iemand van welke dienst deze is, en wat hun doen etc?

Precies zoals Jerommeke zegt, vaak staat er ook wel: "Pas op, Politiehonden vervoer" oid op het voertuig.


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #2886 Gepost op: 12 juli 2011, 07:39:33
Goedemorgen,

Kwam vanmorgen een brandweerauto (volkswagen) tegen met kenteken 00-HBZ-7 (of 3 daar twijfel ik even tussen) hier boven op zat een langwerpige bak (vond het zelf geen mooie). Kon nog zien dat die van haaglanden was maar stond iets aparts op de zijkant maar dat kon ik niet meer lezen! Weet iemand wat voor functie deze auto/persoon heeft?

Grtz

Mark
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2887 Gepost op: 12 juli 2011, 09:54:04
Preventie Inspecteur van dienst.

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #2888 Gepost op: 12 juli 2011, 23:15:05
vandaag gezien:
honda varadero a4- amsterdam richting schiphol hij nam afslag amstelveen,
echter er zat geen striping op de kuip van deze motor.

weet iemand waar deze vandaan komt?
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #2889 Gepost op: 12 juli 2011, 23:21:36
vandaag gezien:
honda varadero a4- amsterdam richting schiphol hij nam afslag amstelveen,
echter er zat geen striping op de kuip van deze motor.

weet iemand waar deze vandaan komt?

Even voor de verduidelijking, maar als er geen striping op zat, wat zat er dan wel op, waardoor je denkt dat het een HV voertuig was....Zoals ik het nu lees kan het iedere privé Varadero zijn  :D