Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1848384 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3220 Gepost op: 30 november 2011, 21:14:47
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt op een paardenwagen van de beredenen. Oa Haaglanden heeft nog een soortgelijk voertuig rijden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #3221 Gepost op: 30 november 2011, 21:24:09
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt op een paardenwagen van de beredenen. Oa Haaglanden heeft nog een soortgelijk voertuig rijden.

Ik weet het wel zeker. Klopt helemaal. Alleen is deze DAF 65 niet van haaglanden maar van Brabant Zuid-Oost.
Mensen zonder leesbril en een beetje fantasie (of die weten dat het er staat) kunnen die regioaanduiding ook lezen op de witte lijst die over de grille loopt.  098uo
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #3222 Gepost op: 30 november 2011, 21:26:53
Met op de achtergrond het hoofdbureau van politie Brabant Zuid-Oost


112Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 436
Reactie #3223 Gepost op: 30 november 2011, 21:27:52
Bureau Brabant: special over de Bereden Brigade Bureau Brabant: special over de Bereden Brigade


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
Reactie #3224 Gepost op: 30 november 2011, 22:36:32
Ik weet het niet zeker maar hij lijkt op een paardenwagen van de beredenen. Oa Haaglanden heeft nog een soortgelijk voertuig rijden.

Ik weet het wel zeker. Klopt helemaal. Alleen is deze DAF 65 niet van haaglanden maar van Brabant Zuid-Oost.
Mensen zonder leesbril en een beetje fantasie (of die weten dat het er staat) kunnen die regioaanduiding ook lezen op de witte lijst die over de grille loopt.

Deze is inderdaad niet van regio Haaglanden (Regio 15 ;))
Dit is de wagen van levende have:

Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3225 Gepost op: 30 november 2011, 23:01:32
Mensen zonder leesbril en een beetje fantasie (of die weten dat het er staat) kunnen die regioaanduiding ook lezen op de witte lijst die over de grille loopt.  098uo

Geen leesbril maar die telefoonschermpjes zijn zo verrekte klein af en toe  998765
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #3226 Gepost op: 4 december 2011, 10:07:17
Nu we het toch over GLD-midden hebben en golfjes:

Een aantal weken terug door het centrum van Arnhem met prio 1 een opvallende Golf 6 met freedom op het dak.
Weet iemand waar dit voetuig thuis hoort, want zover ik kan zien en weet rijden er in GLD-midden alleen onopvallende Golf 6'en of die  met alleen de secundaire stripping en een pit op het dak.

Wat ik vermoed is dat dit het nieuwe voertuig is van de parket politie welke onderin bij het Paleis van justitie te Arnhem staat, voorheen hadden die de beschikking over een Ford Focus met Vista op het dak.

Iemand die meer weet?

Weer terug komend op Gelderland Midden ben ik benieuwd wat hiervan de bedoeling is welke in opbouw staat ?



GLDM

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #3227 Gepost op: 4 december 2011, 10:47:54
Nu we het toch over GLD-midden hebben en golfjes:Een aantal weken terug door het centrum van Arnhem met prio 1 een opvallende Golf 6 met freedom op het dak.
Weet iemand waar dit voetuig thuis hoort, want zover ik kan zien en weet rijden er in GLD-midden alleen onopvallende Golf 6'en of die  met alleen de secundaire stripping en een pit op het dak. Wat ik vermoed is dat dit het nieuwe voertuig is van de parket politie welke onderin bij het Paleis van justitie te Arnhem staat, voorheen hadden die de beschikking over een Ford Focus met Vista op het dak.Iemand die meer weet?
Weer terug komend op Gelderland Midden ben ik benieuwd wat hiervan de bedoeling is welke in opbouw staat ?



Welke ik heb gezien is geen station (variant) maar gewoon een hatchback zoals ze ook o.a. in Amsterdam & Rotterdam rijden. Ik heb hem inmiddels afgelopen week meerdere keren in het Arnhemse zien rijden en voertuig is ook voorzien van ANPR.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #3228 Gepost op: 4 december 2011, 11:37:43


Ik heb dit voertuig +/- twee maanden geleden op de foto gezet op de Baron van Nagellstraat in Voorthuizen.

Ik ben op zoek naar het korps waar dit voertuig dienst gedraaid heeft en wanneer dit voertuig in dienst was.


Ton2

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 153
Reactie #3229 Gepost op: 4 december 2011, 12:30:40
Dit is de oude 747 van Loosdrecht (gemeente Wijdemeren)
Mercedes-Benz LF608D/Doeschot-Rosenbauer uit 1975