Extra stemronde foto van de maand juni ivm 2 winnaars !!

Auteur Topic: Extra stemronde foto van de maand juni ivm 2 winnaars !!  (gelezen 3340 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
I.v.m. gelijke stemming voor de foto van de maand juni, stemmen we nogmaals voor een winnaar.

Succes !!

Foto: K1 - Arno de Kock

02:56:44 09-06-08 12 G BRAN PRIO 1 ZIJLWEG HAARLEM BUITENBRAND KLEIN VOERTUIG [ 746 ]  
Haarlemse brandweerman redt dure peperdure Mercedes.

Foto Royke777:

Departure na een inzet in Neeritter, vloog daarna na het azM te Maastricht voor de arts op te halen.
08-06-2008 Lifeliner 3 PH-MAA Ec135




Gast48368

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2008, 19:48:05
Nou, pfieuuwww, daar zijn we ook weer uit.... ;D

Er is goed gestemd in de afgelopen 24 uur, Royke van Harte  O0


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2008, 22:00:32
Gefeliciteerd  O0 mooie foto

ook wil ik ff zeggen dat de 2e plaats (naar mijn mening) ook een winnaar is.. je zult namelijk niet vaak de kans krijgen een brandweerman te fotograferen tijdens het redden van mercedes :P


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2008, 23:07:42
Gefeliciteerd  O0 mooie foto

ook wil ik ff zeggen dat de 2e plaats (naar mijn mening) ook een winnaar is.. je zult namelijk niet vaak de kans krijgen een brandweerman te fotograferen tijdens het redden van mercedes :P
Dat is ook de reden dat ik voor die foto gekozen heb, andere is een mooie foto maar daar zijn er al erg veel van.


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2008, 11:50:08
Als eertse Roy, van harte gefeliciteerd met de titel van de maand juni met technisch een hele mooie foto.
Als tweede kan ik mededelen dat d ebrandweerman die de "testrit" maakte met de Mercedes deze uiteindelijk toch niet heeft aangeschaft.....te veel beschadigingen aan de rug van de stoel ;D en iets met salaris..... ;)
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto