Jouw publicaties in de krant

Auteur Topic: Jouw publicaties in de krant  (gelezen 33467 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #90 Gepost op: 4 juni 2012, 14:14:45


Den Haag - Een ongeruste moeder koe, vanavond op een kinderboerderij aan de Mient. Een kalf was op avontuur gegaan en wist via de slootkant op straat te komen. De politie werd gebeld en samen met omstanders wisten zij het kalf weer op de kinderboerderij te krijgen, weliswaar op het gedeelte voor bezoekers. De politie heeft contact gezocht met de sleutelhouder om het hek te laten openen om het kalf weer tussen de andere dieren te zetten. Toen men de sleutelhouder niet binnen redelijke tijd kon bereiken, heeft de politie het slot van een hek doorgeknipt. Hierna kon een opgeluchte moeder koe haar kroost weer begroeten. Het hek is provisorisch met geleende tie-raps weer afgesloten.

Tekst: Regio15


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #91 Gepost op: 27 juni 2012, 16:01:23
Enkele van mijn publicaties afgelopen periode;


Betreft een grote brand in Leek, Foto in Dagblad v/h Noorden (voorpagina)


Betreft een voorpagina foto in De Weekkrant Groningen-Stad. Maxima opent school


Betreft een vrouw met scootmobiel te water. Gered door omstanders. Foto in AD


Kleine foto in Dagblad v/h Noorden van verwoeste boerderij in Kropswolde


Betreft een foto in Telegraaf van oudere man die Peeskamer is ingereden in Groningen. (Zelfde foto ook in AD en VK)
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


Kolkkie

  • Verzorgende-IG i.o., Sportmasseur, EHV-er, Fotograaf (niet-HV)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #92 Gepost op: 18 juli 2012, 23:06:17
Deze foto van mij is in april veel gebruikt bij omroep Gelderland, RTL Nieuws en Hart van Nederland.



Amateurwedstrijd mondt uit in vechtpartij

HARDERWIJK (ANP) - Een voetbalwedstrijd tussen amateurclubs Zwart Wit ’63 uit Harderwijk en DOS Kampen is zaterdag uitgelopen in een vechtpartij. Spelers, trainers en supporters van beide partijen bemoeiden zich met een handgemeen na een overtreding in de 89e minuut van de wedstrijd.
Een 27-jarige Harderwijker werd zo hard in zijn gezicht geschopt dat zijn kaak op diverse plaatsen is gebroken. Een 22-jarige man uit Kampen is aangehouden voor ernstige mishandeling; hij is in verzekering gesteld. Dat liet de politie weten.

Bron: Omroep Gelderland

Mijn naam staat er echter niet bij, de foto is in het nieuws gekomen via een andere fotograaf met connecties. Zijn naam staat erbij. De foto's zijn overigens ook gevorderd door de politie voor het onderzoek.
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #93 Gepost op: 18 juli 2012, 23:31:41
Ik heb in de krant gestaan, in Incident, in een filmpje dat nog steeds her en der gebruikt wordt....en ach het is voor het goede doel, maar voor mezelf liever niet ;). Tegenwoordig haal ik vaker de krant dan husband, dat was vroeger contra :p
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #94 Gepost op: 14 juni 2013, 18:46:45
Vandaag in de Twentsche Courant Tubantia een bijna twee pagina's groot artikel over mij  :).



Als je wil, kun je het artikel hier lezen.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #95 Gepost op: 14 juni 2013, 20:19:37
Leuk artikel Sem.  ;) Jij komt er wel! :)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #96 Gepost op: 14 juni 2013, 20:34:29
Citaat van: Sem van der Wal link=msg=1173453 date=1371228405
Vandaag in de Twentsche Courant Tubantia een bijna twee pagina's groot artikel over mij  :).



Als je wil, kun je het artikel hier lezen.
  O0
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #97 Gepost op: 14 juni 2013, 20:52:42
Mooi stukje Sem  O0
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #98 Gepost op: 15 juni 2013, 10:39:24
Dank allen!  :)


CM112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
  • Asp. manschap A
Reactie #99 Gepost op: 12 juli 2013, 16:56:23
Na een half jaar druk bezig te zijn geweest met contacten maken en verkoop van foto's heb ook alweer een flinke multo-map vol zitten! Een impressie: