Beveiliging

Auteur Topic: Beveiliging  (gelezen 3756 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs

  • Gast
Gepost op: 14 december 2003, 12:37:02
Stelling: Het is goedkoper om een partculier beveiligingsbedrijf in te huren dan zelf een beveiligingsorganisatie op te zetten bij een bedrijf.

Mee eens of oneens.
En waarom

Thijs




Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #1 Gepost op: 14 december 2003, 12:47:14
Misschien zouden er wat meer parameters bekend moeten zijn voor dat je kunt zeggen wat goedkoper is. Zoals aantal medewerkers, hoogte risico, bewakings frequentie, eisen opleiding, taken (bv ontvangen gasten, BHV, uitgifte waardevolle zaken, telefoondienst enz enz.).

Nu is de vraag als wat is goedkoper, diesel of benzine.
Dan moet je eerst weten hoeveel kilometers je rijdt.

Henk


Thijs

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 14 december 2003, 13:08:25
Bedrijf X wil beveiliging op haar terrein de keuze is of een eigen bewakingsdienst of uitbesteden. Wat is goedkoper? Dat is de vraag aan jullie. Ik weet het antwoord wel.


Thijs

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 14 december 2003, 18:18:07
Zijn er niet meer meningen


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #4 Gepost op: 15 december 2003, 17:49:58
Wij zitten momenteel in dat schuitje.
Een bedrijf inhuren is goedkoper dan een eigen beveiligingsdienst, maar er wordt door de hoge heren altijd vergeten dat eigen personeel meestal meer binding hebben met een bedrijf dan de mensen die ingehuurd worden. Daarnaast is er nog de bekendheid met de organisatie, de mensen die er werken etc.
Na verloop van tijd kan personeel van een ingehuurd beveiligingsbedrijf dat ook wel hebben, maar een particulier beveiligingsbedrijf is vaak net een duiventil wat personeel betreft.

Christian


Thijs

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 15 december 2003, 17:51:59
Klopt, maar gelukkig is dat bij ons bedrijf minder dan bij andere bedrijven. Wij hebben goeie sec arbeidsvoorwaarden.
Thijs


Enforcer

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2004, 00:02:20
Is dat zo thijs???  ;D ;D ;D ;D


sylvester1986

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 31 oktober 2011, 11:28:14
Kick...even een vraag tussendoor, namelijk:
 - bij oa Securitas wordt een persoonlijkheidstest afgenomen voor bepaalde functies, wat moet ik mij daar van voorstellen?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2011, 15:07:34
Kick...even een vraag tussendoor, namelijk:
 - bij oa Securitas wordt een persoonlijkheidstest afgenomen voor bepaalde functies, wat moet ik mij daar van voorstellen?
Nu weet ik niet de precieze test bij hun maar heb wel eerder een test bij G4S gedaan, maar ook bij overheidsfuncties. Hierbij word
een soort van intelegentietest gedaan (meer voor jou ruimtelijk inzicht etc), ook word gekeken hoe jij als persoon in elkaar zit.
Ben je emotioneel-rationeel, inlevend-afstandelijk, teamspeler-loner en nog meer van dat soort punten. Bij G4S werd deze op de computer gedaan maar ik weet ook bij een aantal dat de test nog op papier is. En na een paar dagen krijg je dan nog een gesprek (of met een leidinggevende of met een onafhankelijk persoon) waarin gekeken word in hoevere de uitslag op papier ook overeenkomt met het gesprek.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v