Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 768663 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1050 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:40:09
Dan is dit zeker het bewijs.. Of niet PietjePuk? Hahaha
Ik zeg niks... maar volgens mij zijn er hier genoeg mensen (jij ook) die weten dat het inderdaad WEL kan... ;)

En trouwens, waarom niet


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1051 Gepost op: 23 oktober 2012, 22:04:23
Ik zeg niks... maar volgens mij zijn er hier genoeg mensen (jij ook) die weten dat het inderdaad WEL kan... ;)

En trouwens, waarom niet

Ik weet niet of het ook kan via Internet Explorer want op het werk internet ik altijd met Mozilla maar dat stopt er per 1 november mee. Mooi klote, zitten we voor altijd vast aan dat trage en vaak vastlopende IE.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1052 Gepost op: 23 oktober 2012, 22:07:39
Ik weet niet of het ook kan via Internet Explorer want op het werk internet ik altijd met Mozilla maar dat stopt er per 1 november mee. Mooi klote, zitten we voor altijd vast aan dat trage en vaak vastlopende IE.
Vanuit IE werkt het ook.
Ben geen fan van IE, mja, de keuze is "gemaakt', met een heeeeel verhaal er achter.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #1053 Gepost op: 23 oktober 2012, 22:09:39
Vanuit IE werkt het ook.
Ben geen fan van IE, mja, de keuze is "gemaakt', met een heeeeel verhaal er achter.

Zo nieuwsgierig als altijd ben ik dan heel nieuwsgierig naar het hele verhaal, maar dan in het kort! ;D


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #1054 Gepost op: 24 oktober 2012, 06:54:51
Ik weet niet of het ook kan via Internet Explorer want op het werk internet ik altijd met Mozilla maar dat stopt er per 1 november mee. Mooi klote, zitten we voor altijd vast aan dat trage en vaak vastlopende IE.
Bij mij op het werk heeft de bas ook IE voorgeschreven...
gelukkig werkt de portable versie van FF ook uitstekend hoor.
maar jah, dan moet je uiteraard wel een usb stick kunnen inprikken, of de install uit kunnen pakken.
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1055 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:00:48
Bij mij op het werk heeft de bas ook IE voorgeschreven...
gelukkig werkt de portable versie van FF ook uitstekend hoor.
maar jah, dan moet je uiteraard wel een usb stick kunnen inprikken, of de install uit kunnen pakken.
Dan moet je geen gedoe hebben met proxies en ik verwacht zo maar dat de politie dat wel heeft ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #1056 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:32:59
Volgens mij zijn de laatste 8/11 bijdragen wel over hele futuristische kleding ...  e050
Bijna eigen topic waardig al voorzie ik dat het niet zo'n heel lang topic zou worden. ^-^
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1057 Gepost op: 24 oktober 2012, 09:39:45
Zullen we het weer over de kleding en schoeisel gaan hebben in dit topic. Als men over het IT verhaal verder wil discussiëren, meldt u dit dan even. Maken we hier een separaat topic voor aan.


TEVENS WIL IK EEN IEDER VRAGEN OM MET IETS MEER RESPECT OVER DE VTSPN TE PRATEN. U hoeft het niet altijd eens te zijn met de beslissingen van de VTSPN, maar u kunt dit ook op een respectvolle manier ventileren.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1058 Gepost op: 24 oktober 2012, 19:24:34
Hoe zijn de ervaringen met de standaard schoenen uit het kleding pakket?
Mag / moet een keuze gaan maken...

Schoenen halfhoog rub. zool heren
Schoenen laag rub. zool heren
Schoenen halfhoog rub. zool sportief heren
Schoenen laag rub. zool sportief heren
Schoenen laag leren zool


rrpd

  • Gast
Reactie #1059 Gepost op: 24 oktober 2012, 19:27:19
Als je dan toch moet kiezen tussen die schoenen kies dan de  Schoenen halfhoog rub. zool sportief heren.

Lopen het lekkerst en aangezien ze halfhoog zijn heb je minder last van water/viezigheid dan bij de lage,