MMT voertuigen

Auteur Topic: MMT voertuigen  (gelezen 203396 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #150 Gepost op: 5 november 2010, 22:04:56


Als je goed kijkt hangt er rechtsachter een groene stekker in de auto, dan zal er toch ook wel motorverwarming bij zitten? Er zit verder weinig electrische apparatuur in de wagen denk ik.




heb het gevraagd aan een ambu chauf dat is idd ook voor de motor verwarming
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #151 Gepost op: 5 november 2010, 23:24:53
MMT2 was  vanavond gewoon weer onderweg met de 17-901


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #152 Gepost op: 6 november 2010, 17:44:16
Als je goed kijkt hangt er rechtsachter een groene stekker in de auto, dan zal er toch ook wel motorverwarming bij zitten? Er zit verder weinig electrische apparatuur in de wagen denk ik.

Bij een wagen die weinig wordt gebruikt kan het ook nodig zijn om hem aan de stroom te leggen tegen leegloop van de accu. Wij hebben op onze Reddingsbrigade-auto's ook geen motorverwarming of extra elektrische apparatuur, maar zeker in de winter kan de auto soms enkele weken stilstaan en dan trekt het geheugen van de optische- en geluidsignalen de accu leeg als je hem niet aan een stopcontact hangt...

Wij hebben alleen maar een dakset, grillflitsers en geluid met de bijbehorende aansturing en dat is genoeg om in 2 weken de accu plat te krijgen.... 8)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


Bart S

  • Gast
Reactie #153 Gepost op: 6 november 2010, 17:53:29
Bij een wagen die weinig wordt gebruikt kan het ook nodig zijn om hem aan de stroom te leggen tegen leegloop van de accu. Wij hebben op onze Reddingsbrigade-auto's ook geen motorverwarming of extra elektrische apparatuur, maar zeker in de winter kan de auto soms enkele weken stilstaan en dan trekt het geheugen van de optische- en geluidsignalen de accu leeg als je hem niet aan een stopcontact hangt...

Wij hebben alleen maar een dakset, grillflitsers en geluid met de bijbehorende aansturing en dat is genoeg om in 2 weken de accu plat te krijgen.... 8)

Het MMT voertuig van één van de heli-teams staat echt geen 2 weken achter elkaar stil hoor ;)

Maar ik denk dat er nu wat zeken en verhalen door elkaar heen lopen. Het oude voertuig is volgens mijn bescheiden mening niet voorzien van blokverwarming. Er zitten wel spullen in die constant aan de lader hangen, zoals Maglites, monitor, uitzuigkoffer enz. Het nieuwe voertuig is mogelijk wel van blokverwarming voorzien, maar dat weet ik niet zeker.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #154 Gepost op: 19 november 2010, 16:19:43
http://www.at5.nl/gespot/52481/15-jaar-medisch-mobiel-team/true

Eerste foto van het nieuwe voertuig met kenteken.  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #155 Gepost op: 19 november 2010, 16:21:59






Dienst: Traumacentrum Noord West Nederland
Post: VU Medisch Centrum Amsterdam
Roepnummer: 13-901
Soort voertuig: Dienstvoertuig Mobiel Medisch Team
Merk & type: Volvo XC90 2.4 D5 / AMSTRA
Kenteken: 59-NGF-5
Byzonderheden: Andere velgen als de Rotterdamse Volvo. Roepnummer is aangepast naar 13-901 (i.p.v. 13-988). Staat nog niet op de uitruk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JelmerR

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
Reactie #156 Gepost op: 19 november 2010, 17:07:23
wel opvallend dat het kenteken toch al een paar maanden oud is (men is al bij NST) maar dat het pas vandaag (19-11) geregistreerd is.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #157 Gepost op: 20 november 2010, 10:59:21
En het kenteken zegt ook dat dit de D5 is met 185 pk ipv de hier eerder genoemde 200 pk uitvoering.
Of gaan er verschillende uitvoeringen rijden?

Het is een bijzonder mooi voertuig! Iemand al foto's van de inbouw  en het interieur?


Bart S

  • Gast
Reactie #158 Gepost op: 20 november 2010, 11:36:45
En het kenteken zegt ook dat dit de D5 is met 185 pk ipv de hier eerder genoemde 200 pk uitvoering.
Of gaan er verschillende uitvoeringen rijden?

Het is een bijzonder mooi voertuig! Iemand al foto's van de inbouw  en het interieur?

Mea Culpa! Ik had het bij her verkeerde eind... het is de 2,5 liter diesel met 185 pk. Hij is er niet minder mooi om ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #159 Gepost op: 20 november 2010, 17:02:06
Het is een bijzonder mooi voertuig! Iemand al foto's van de inbouw  en het interieur?

Zie o.a. pagina 5 van dit topic O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s