Categorie 'Voertuigen, materieel, materiaal' beschouwd

Auteur Topic: Categorie 'Voertuigen, materieel, materiaal' beschouwd  (gelezen 12103 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Gepost op: 14 februari 2009, 12:42:10
Beste leden,


Een aantal maanden geleden is de indeling van de categorie 'Voertuigen, materieel, materiaal' op de schop genomen.
Belangrijkste wijzigingen waren:
- het plaatsen van specificaties bj de foto (dienst, roepnummer, merk, enz.)
- een onderverdeling in subcategoriën (rood, wit, blauw, overig en archief)

Helaas moeten we constateren dat dit niet tot de opleving van het aantal postings heeft geleid, waar we op hadden gehoopt. In de gloriedagen van het forum (nog niet eens zo lang geleden ;)) moest je na 1 dag minimaal 10 topics met reacties doorlezen. Vandaag de dag mag je blij zijn als er in 3 topics is gereageerd.
Tijd dus voor een evaluatie O0


De vraag lijkt me helder:
Wat moet er veranderen om deze categorie aantrekkelijker te maken?

Je hebt 4 stemopties, omdat meerdere factoren van toepassing kunnen zijn. Je kunt je stem niet wijzigen.
Graag zien we ook een toelichting op je stem, want dat zegt veel meer dan een cijfertje uit de poll :)
Dus schroom niet om hier je zegje te doen, want hoe meer info wij krijgen, des te beter kunnen wij ons een beeld vormen van wat er moet veranderen.

De poll staat vooralsnog 21 dagen open.


Gerelateerde topics:
Voertuigenboard: regels & handleiding
Herstructurering van de categorie "Voertuigen, materieel & materiaal"
Re: Het HV forum onder de loep!


Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


guest4965

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2009, 17:28:33
Ik denk dat het niet heel erg is dat er minder wordt depost. De dingen díe nu gepost worden slaan wel ergens op. Als iemand een voertuigfoto heeft die hij/zij graag wil plaatsen dan kan dat, ik denk niet echt dat er een probleem is. ;) O0


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2009, 18:50:19
Eh... heb net gestemd op "anders, namelijk..." maar na "namelijk" komt er niks meer... :P
greetz,  Enrique


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2009, 19:01:29
Ik vind dat er zeker specificaties bij een voertuigfoto horen te staan, ik zie dat zelf namelijk niet als een probleem. Ik heb in het verleden verschillende malen tekst bij de foto's die ik heb geplaatst vermeld. Het gewoon foto's op een forum kwakken is natuurlijk de meest gemakkelijke manier, vind dat je er minstens iets bij moet kunnen vertellen. Als ik zo naar een andere forum als deze kijk is het daar al een tijdje ingebruik. Ook bij zgn. voertuigdatabase's worden specificaties vermeld.
En trouwens zoveel tekst word er nou ook niet gevraagd.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2009, 19:11:35
Gewoon weer terug zoals het was, de forumindeling.. Maar dan wel met enige informatie over het voertuig zoals nu


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2009, 19:48:13
Eh... heb net gestemd op "anders, namelijk..." maar na "namelijk" komt er niks meer... :P
Dan is dus het idee dat je als je een ander idee hebt je dat met ons deelt, zodat wij daar eventueel iets mee kunnen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2009, 20:23:12
;D bij deze dan: het weer mogelijk maken tot het plaatsen van foto's zónder externe server. Wel een beperking aan aantal kb's dan natuurlijk. En ik heb óók gestemd voor het weglaten van het infolijstje. Ik ben zeker voor het plaatsen van de nodige info bij de foto, maar op de één of andere manier trekt dat lijstje wat je moet invullen me niet. Kan persoonlijk zijn, maar ik tik liever info erbij "uit de losse pols".
greetz,  Enrique


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #7 Gepost op: 14 februari 2009, 21:28:22
;D bij deze dan: het weer mogelijk maken tot het plaatsen van foto's zónder externe server. Wel een beperking aan aantal kb's dan natuurlijk. En ik heb óók gestemd voor het weglaten van het infolijstje. Ik ben zeker voor het plaatsen van de nodige info bij de foto, maar op de één of andere manier trekt dat lijstje wat je moet invullen me niet. Kan persoonlijk zijn, maar ik tik liever info erbij "uit de losse pols".

Helemaal mee eens...ik tik liever zo uit mijn hoofd de basisgevens van een voertuig erbij, zoals merk enz...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Bart S

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 februari 2009, 08:20:05
Gegevens erbij inderdaad prima, maar zet erbij wat je zelf wil. Verder zoek ik me nu af en toe een breuk in de topics door de onderverdeling en wat ik (persoonlijk) nogal irritant vind: door de onderverdeling blijft het board op de één of andere manier vaak op "nog niet gelezen" staan terwijl ik wel al de topics heb gezien die mij interesseren.

Overigens vond ik het in de oude situatie ook niet optimaal, toen waren er teveel topics waaronder een hoop (wederom persoonlijke mening) onzintopics.


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #9 Gepost op: 23 februari 2009, 09:04:07
Anders....    De loze opmerkingen zoals: mooi voertuig / leuk / lelijke lampen / enz...  weg laten, dan word het leuker om te lezen.
TWITTER foto's suck....