Op zoek naar het logprogramma van jan de groot

Auteur Topic: Op zoek naar het logprogramma van jan de groot  (gelezen 7904 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mickel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Gepost op: 21 maart 2009, 17:03:42
Hallo wie weet het e mail adres van jan de groot van de afdeling nijmegen
Ik wil een up date opvragen van het logprogramma




klinknagel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2009, 10:42:23
Hallo wie weet het e mail adres van jan de groot van de afdeling nijmegen
Ik wil een up date opvragen van het logprogramma

stuur even jouw email adres. dan stuur ik je de file!
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2009, 17:41:30
Arts  www.alphalog.nl


Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2009, 17:33:23
Dat logprogramma is niet het officiele logprogramma wat gebruikt wordt door de verbindingsdienst in Gelderland en Brabant bij grote inzetten zoals oa de vierdaagse(feesten). Die gebruiken daar een ander (beter) programma voor.


Matthieu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2009, 19:11:25
Dat logprogramma is niet het officiele logprogramma wat gebruikt wordt door de verbindingsdienst in Gelderland en Brabant bij grote inzetten zoals oa de vierdaagse(feesten). Die gebruiken daar een ander (beter) programma voor.

Daar ben ik het niet mee eens. Gelderland en Brabant kunnen wel een ander logprogramma gebruiken, maar tijdens de vierdaagse hebben we altijd dit logprogramma gebruikt, dus weet ik niet waar je het vandaan hebt dat er een ander logprogramma gebruikt tijdens de vierdaagse.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen


Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2009, 20:40:12
Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje, maar mijn informatie komt van mezelf, eigen ogen en oren. En ik gebruik zelf ook het andere "officiele" programma bij inzetten. Dat van JdG is leuk, maar voldoet absoluut niet.
Ik heb even wat foto's uit de wat oudere doos getrokken (heb geen recente foto's waar dit op te zien is) en daar zie je duidelijk dat er niet het programma van JdG wordt gebruikt.
Maar je zou eens bij Daan kunnen informeren. Die heeft een nieuw logprogramma gemaakt in Filemaker, wat absoluut een super logprogramma, met zeer uitgebreide mogelijkheden is.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #6 Gepost op: 26 maart 2009, 11:07:39
Dank je ;)

We kijken zeer binnenkort naar de mogelijkheden om dit landelijk te gaan verspreiden.

Even wat voorbeeldjes:

Het overzichtsscherm


Een melding verwerken (in dit geval een post die wordt naar een melding wordt gestuurd):


De kaartfunctie


Het mooie is: alles is met de muis te bedienen. Als je de tijd hebt op extra info in te typen, dan kan dat, maar in hectische situaties houdt het programma automatisch bij wie waar is, wijzigt de positie van posten op de kaart, en laat in het overzichtsmenu zien waar iedereen staat en wat ze aan het doen zijn.
Verder kan er nog veel meer mee... waar kan ik makkelijk PDF'jes uploaden? Dan kan ik een demo en de manual online zetten...
Arts  www.alphalog.nl


mickel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #7 Gepost op: 26 maart 2009, 17:45:02
Ik heb het programma al van jan zelf gehad  de gelderse en brabantse verbindingsdienst gebruikt het programma van Jody Spoor en verder niet ......
Er zou wel een eenheid in moeten komen als je kijk hoeveel er in omloop zijn ...... Even wachten tot er weer een landelijke coordinator is die gaat er wel weer komen


mvrg mickel


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #8 Gepost op: 27 maart 2009, 00:02:23
Delta zou je deze ook online kunnen zetten kan ik hem eens gaan vergelijken

gr Amstaf3
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #9 Gepost op: 27 maart 2009, 08:27:06
Heb even geduld, deze komt binnenkort beschikbaar :)

De handleiding staat in ieder geval hier
Arts  www.alphalog.nl