Favoriete serie of film van hulpverleners

Auteur Topic: Favoriete serie of film van hulpverleners  (gelezen 9576 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2004, 12:25:33
Ik heb niet echt een favo serie of film, ik vind heel veel mooi en interesant

Maar wat ik wel heel mooi en indrukwekkend vind en even wil plaatsen is de documentaire film van 11 sept. Die 2 broers die toevallig op dat moment aanwezig zijn op 1 van de brandweerkazernes (in de buurt van de wtc) om een brandweerman die daar net is te volgen in zijn werk daar, en dus het hele gebeuren meemaken met de torens.
Je ziet dan echt goed hoe de hulpverleners daar bezig zijn en wat er allemaal gebeurt. Ik vind het echt een super indrukwekkende docu.


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #11 Gepost op: 29 januari 2004, 16:48:06
Ik weet welke je bedoelt, die documontaire is uitgezonden op RTL4. Ik heb 'm pas nog gezien op video. Heel indrukwekkend en heel toevallig.
Wat ik zo mooi vond is dat ze net ter plaatse waren bij een gaslekkage, vlakbij de WTC. Dan komt er laag een vliegtuig over en iedereen kijkt naar het vliegtuig totdat die in de toren vliegt. Zo apart.

Christian


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #12 Gepost op: 29 januari 2004, 17:09:53
ingang oost vind ik wel tof een life in the E.R. vind ik ook wel mooi life in the E.R. is op discovery op zaterdag avond om 00.00 uur tot 01.00 uur


Dutch_Police

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2004, 10:15:06
ingang oost vind ik wel tof een life in the E.R. vind ik ook wel mooi life in the E.R. is op discovery op zaterdag avond om 00.00 uur tot 01.00 uur

Ter info:

Trauma Team: ER Life komt ook elke maandag tussen 21.00 --> 22.00 uur, op Discovery channel. Maar meestal is dit een herhaling van zaterdag daarvoor...

Absoluut een goed programma..


Bralo20

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 30 januari 2004, 10:17:26
Ik weet welke je bedoelt, die documontaire is uitgezonden op RTL4. Ik heb 'm pas nog gezien op video. Heel indrukwekkend en heel toevallig.
Wat ik zo mooi vond is dat ze net ter plaatse waren bij een gaslekkage, vlakbij de WTC. Dan komt er laag een vliegtuig over en iedereen kijkt naar het vliegtuig totdat die in de toren vliegt. Zo apart.

Christian

Ik heb de DVD hiervan en het is een reportage die je lang bijblijft.  Het zijn de enige beelden waarbij de ramp van zo dichtbij gevolgd is.  Een uniek document waarop de "horror" van deze aanslagen vastgelegd zijn.  Tevens ook een hulde aan de dappere hulpverleners die ten alle tijden hun werk bleven doen ondanks dat nagenoeg iedereen eigenlijk vanaf het eerste moment in acuut levensgevaar verkeerde.

Mja, die reportage steekt er wel boven alles uit.

Mvg,


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 30 januari 2004, 20:27:39
Ik heb de DVD hiervan en het is een reportage die je lang bijblijft.  Het zijn de enige beelden waarbij de ramp van zo dichtbij gevolgd is.  Een uniek document waarop de "horror" van deze aanslagen vastgelegd zijn.  Tevens ook een hulde aan de dappere hulpverleners die ten alle tijden hun werk bleven doen ondanks dat nagenoeg iedereen eigenlijk vanaf het eerste moment in acuut levensgevaar verkeerde.

Mja, die reportage steekt er wel boven alles uit.

Mvg,
hoe ben jij aan die DVD gekomen?,ik heb daar wel belangstelling naar


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2004, 20:43:07
Ik eigelijk ook wel. Ik heb 'm toen wel opgenomen maar dvd vind ik mooier


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #17 Gepost op: 30 januari 2004, 20:44:39
Mag eigenlijk geen reclame maken. Maar hij is te koop bij www.bol.com

Bij Dvd zoeken naar 11 september.


Cor van Gent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
    • Brandweer Oud-Beijerland
Reactie #18 Gepost op: 30 januari 2004, 21:12:21
ik heb een andere video ervan   die heet AMERICA 911
kweeet nie waarvandaan want heb um gekregen
Regio Zuid-Holland-Zuid


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #19 Gepost op: 30 januari 2004, 21:35:02
Mag eigenlijk geen reclame maken. Maar hij is te koop bij www.bol.com

Bij Dvd zoeken naar 11 september.
bedankt Ger@rd,ik heb em inmiddels besteld ;)