slechte ehbo bij praxis

Auteur Topic: slechte ehbo bij praxis  (gelezen 13781 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #30 Gepost op: 22 juli 2009, 11:24:10
Bij deze iets meer nuance; dat gebeurt niet meer door degene die het lekenschema volgen.

Gaf ik toch ook aan? Vraag was gericht op het lekenverhaal. Alhoewel de naam leek een grijs gebied is. Voor iemand die LRH heeft is iemand die helemaal niet kan reanimeren een leek en voor een pleeg is weer iemand een leek die alleen LRH heeft.n Voor mij is iemand met alleen LRH of eerste hulp een leek, dus een correct andwoord wat mij betreft ;D
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #31 Gepost op: 22 juli 2009, 22:51:20
verwijderen. Tip voor de mods! Erg vervelend dat je eigen berichten niet meer kunt verwijderen. vroeger kon dit wel.

Er waren een aantal mensen die hiervan misbruik gemaakt hebben waardoor de reacties op dat bericht ineens nergens meer opsloegen. Is hetzelfde op veel fora...  ;)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #32 Gepost op: 23 juli 2009, 08:24:16
Er waren een aantal mensen die hiervan misbruik gemaakt hebben waardoor de reacties op dat bericht ineens nergens meer opsloegen. Is hetzelfde op veel fora...  ;)

Begrijpelijk, maar je kunt je bericht nog wel bewerken waardoor de reakties ook niet meer te begrijpen zijn. Hamer dan meer op het citeren van berichten zodat je ten alle tijden weet waar iemand op reageert. Soms kan het inderdaad erg handig zijn om berichten te verwijderen...


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #33 Gepost op: 23 juli 2009, 11:59:13
Begrijpelijk, maar je kunt je bericht nog wel bewerken waardoor de reakties ook niet meer te begrijpen zijn. Hamer dan meer op het citeren van berichten zodat je ten alle tijden weet waar iemand op reageert. Soms kan het inderdaad erg handig zijn om berichten te verwijderen...

Ik begrijp het verhaal ook, maar zou zeggen handhaaf op het misbruik maken? 2 x betrapt is een forumban. Zijn vaak de zelfde mensen die het toch nooit leren.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.