Inzetverslagen redders 2004.

Auteur Topic: Inzetverslagen redders 2004.  (gelezen 38088 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #40 Gepost op: 15 maart 2004, 16:28:22
Henk,

Misschien moet je er een explorer case omdoen..  Dit is een sterk verbeterde versie van de peli-cases..
100% waterdicht, tot 40meter diep... blijft drijven.., kan je krijgen met foam uitvoering..

Kijk ff op www.explorercases.nl of  je kan ook uitwijken naar peli-cases..

De peli-cases zijn duurder.. dan de explorercases..


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #41 Gepost op: 15 maart 2004, 17:03:15
Henk,

Misschien moet je er een explorer case omdoen..  Dit is een sterk verbeterde versie van de peli-cases..
100% waterdicht, tot 40meter diep... blijft drijven.., kan je krijgen met foam uitvoering..

Kijk ff op www.explorercases.nl of  je kan ook uitwijken naar peli-cases..

De peli-cases zijn duurder.. dan de explorercases..

Die explorer cases zien er goed uit. Als dat er om heen zit mag tie van mij in de buddy....

Henk


Dave

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 15 maart 2004, 20:08:55
Henk,

Misschien moet je er een explorer case omdoen..  Dit is een sterk verbeterde versie van de peli-cases..
100% waterdicht, tot 40meter diep... blijft drijven.., kan je krijgen met foam uitvoering..

Kijk ff op www.explorercases.nl of  je kan ook uitwijken naar peli-cases..

De peli-cases zijn duurder.. dan de explorercases..

Wat een tegenstelling....  Volgens mij zijn die koffers nooit betrouwbaar genoeg ;D ;D ;D

Dave


Matthijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • samenwerkend kunnen we meer.
    • Ontwerpers en bouwers van maatwerk interieurs
Reactie #43 Gepost op: 15 maart 2004, 22:15:42
Nou nou Dave,

zo erg is dat ook weer niet als ze niet betrouwbaar zijn, koopt Henk gewoon weer een nieuwe ;D ;D ;D
Volgens mij moeten we er nog wel meer van die koffers aan boord komen.

Zeg Peter, hoe inbraak werend zijn die koffers eigenlijk?

Goed idee 9910001, ik kan wel een mooie kist bouwen op de stijger!


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #44 Gepost op: 16 maart 2004, 10:58:50
De voorkeur is wel een stevige kist omdat het wel inbraak gevoelig is. Er zijn kustbrigades welke in een zeecontainer naast de post in de avond de boot hebben staan. Deze wordt op slot gedaan met een goed slot en ik heb nog niet gehoord dat er is ingebroken. Je loopt ten alle tijde wel het risico dat wordt ingebroken maar dat risico loop je thuis ook.

9910001
9910001


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #45 Gepost op: 16 maart 2004, 11:48:26
De Explorer cases zijn net als de Peli cases goed afsluitbaar met een hangslot..

Je kunt de inbraakwerend vergelijken met de een kast op de boot.  Als je een goed hangslot en ketting gebruikt is de inbraakwerendheid erg groot..

Ik zou ze niet permanent met een ketting op een openbaar toegankelijke stijger neer zetten, maar op het beveiligd haventerrein zou ik het gerust permanent op de Chester laten staan.


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #46 Gepost op: 17 maart 2004, 08:33:58
Ik zou een mogelijk verzinnen om de buddy op slot te doen, dan kun de nachtkijker altijd meenemen.
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/


Dave

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 18 maart 2004, 00:18:41
Het was lekker weer vandaag... en het was te merken ook... zie hier uitruk # 10:

Dinsdagmiddag kwam om 14.58 uur een melding binnen van een jacht in problemen op het IJmeer nabij de jachthaven ‘Marina Muiderzand’. De reddingsboot ‘Seeker’ was 15.20 ter plaatse. Het bleek te gaan om een motorjacht van 10 meter met 3 opvarenden, waarvan de motor het begeven had. De schipper verklaarde op weg te zijn van uit België naar Urk.  De reddingsboot 'Seeker' heeft het motorjacht gesleept naar de jachthaven ‘Marina Muiderzand’ Na het helpen met afmeren en een inspectie naar het eventuele defect van de motor, is de reddingsboot 'Seeker' terug gekeerd naar station.
De reddingsboot 'Seeker'  lag om 17.15 uur weer uitrukgereed in de haven.




Dave


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #48 Gepost op: 18 maart 2004, 00:26:20
Leuk, maar ligt de Marina Muiderzand tegenwoordig aan het Markermeer???


Henk


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #49 Gepost op: 18 maart 2004, 12:56:45
Waren jullie als enige gealarmeerd?
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/