CPA bellen

Auteur Topic: CPA bellen  (gelezen 2543 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Gepost op: 26 januari 2004, 21:13:55
Hoi

een vraag voor een CPA centralist, of tegen woordig heet het geloof ik meldkamer ambulance

als afdeling willen wij graag een GSM waar de CPA ons de vooraankondigingen kan doorgeven.
die wordt dan in de dienst door een gediplomeerde bij zich gehouden.

Nu wordt ons door de leiding verteld dat dit niet mogelijk is, daar de CPA ons daar niet op kan bellen, maar de ambu kan wel met een gsm de cpa bellen

ik sanp er niets van... kan iemand het uitleggen?




The Chief

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
  • Geen mooier weer dan brand-weer
Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2004, 00:20:24
Volgens mij wil ergens een leidinggevende niet meewerken :-\

Op de CPA Gelderland-midden wordt elk beetje patient netjes aangemeld op de SEH van het ontvangende ziekenhuis (evt zelfs op specifieke afdelingen als dit nodig is)

Hiervoor zijn in de ARBI (telefooncentrale) een aantal uitbel-nummers geprogrammeerd, waarbij het dus echt niet uitmaakt of dit een GSM of een vast toestel is.

Aangezien ongeveer heel hulpverlenend nederland gebruik maakt van een zelfde soort ARBI (Touch-Screen of Soft-key toestel van KPN/British telecom) zou het voor een beetje ARBI-beheerder een fluitje van een cent moeten zijn hiervoor een pagina aan te maken.

Oftewel: waar een wil is is een weg! :D

Greetz,

The Chief
(brandweer) centralist meldkamer Gelderland-Midden


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2004, 13:26:39
dank je Chief

ik had al zo'n vermoeden!


roadrunner

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2004, 02:25:26
Vraag eens aan je leidinggevende of het anders niet mogelijk is een draadloos "vast" toestel aan te schaffen.  Zo'n DECT-telefoon van Siemens of zo.
Zit je gelijk ook niet met bereik te hannesen.