Hoeveel ambulancemensen lezen hier?

Auteur Topic: Hoeveel ambulancemensen lezen hier?  (gelezen 195490 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #120 Gepost op: 3 juli 2011, 19:06:29
Precies,

Het blijkt maar eens weer dat je niet alles hoeft te veranderen om het veranderen. Wij zijn nog aan t' beraden hoe we het willen gaan aanpakken, maar het staat vast dat het gaat veranderen.
CM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #121 Gepost op: 3 juli 2011, 19:08:43
Ik besef nu dat bovenstaande alleen maar verwarring zaait.. Ik zal eens wat minder Christoffel Nobel drinken..
Ik bedoel dat wij nog steeds meteen de aspiranten naar de opleiding sturen maar dat het wl gaat veranderen.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Vicje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #122 Gepost op: 20 juli 2011, 18:40:12
Hi Pieter,

Leuk om hier bekende tegen te komen! Heb afgelopen maandag gesollicitatie gesprek gehad voor de functie van chauffeur in Roosendaal, en gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen!;-)
Nu nog een arbeidsvoorwaarden gesprek en de keuring en dan mag ik op 1 oktober beginnen! ;)
Heb er onwijs veel zin in! Totaal anders dan militair zijn maar heb meer dan zin in de uitdaging en ervaringen!

Grtjes Victoria


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #123 Gepost op: 20 juli 2011, 18:41:31
Gefeliciteerd! O0


kantjeboord

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 275
Reactie #124 Gepost op: 6 augustus 2011, 21:41:54
Ik ben ambulanceverpleegkundige bij ambulancedienst Kennemerland, werkgever is Connexxion, onderdeel van HulpverleningsDienst Kennemerland, onderdeel van de RAV Zuid- en Midden Kennemerland.

Dit was dus in 2004, geldt nog steeds, maar op de één of andere manier was mijn account hier verwijderd??  :-\


tjoebje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
  • ambulanceverpleegkundige
Reactie #125 Gepost op: 6 augustus 2011, 21:59:44
@Victoria:
gefeliciteerd: van de groene overall naar de geel-groene variant.
Heel veel plezier want je kan het op zeker!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #126 Gepost op: 6 augustus 2011, 22:03:36
Dit was dus in 2004, geldt nog steeds, maar op de één of andere manier was mijn account hier verwijderd??  :-\

Inactieve accounts worden om de zoveel tijd verwijderd. Het komt helaas vaak genoeg voor dat mensen (om wat voor reden dan ook) vertrekken en nooit meer terugkeren. Als onze teller zegt "we hebben 10.000 leden" maar daarvan zijn er slechts 1000 daadwerkelijk aktief, dan geeft dat een erg scheef beeld. Postings verdwijnen echter niet zoals je ziet en zoals je ook kunt zien zijn oude berichten gewoon weer aan een nieuw account te koppelen, probleem opgelost? :)


Pieter1

  • Ambulance hulpverlener dienst 112, Rode Kruis, Reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #127 Gepost op: 10 augustus 2011, 23:09:27
Ik ga per 1 september beginnen bij de Hulshoutse ambulancedienst (België) als ambulancier-hulpverlener
Heb het afgelopen jaar in België ook de opleiding gevolgd.


Dominique B

  • Afdelingsverantwoordelijke Hulpdienst Rode Kruis-Bilzen
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Anderen helpen, begint bij jezelf!
Reactie #128 Gepost op: 2 januari 2012, 19:55:07
Ik werk als Ambulancier DGH bij Ambi-Care..

Dat is een erkende "100 dienst" in NL de 112 die verzorgd wordt door de RAV/RAD's.. (hier lopen ze nog wat jaartjes achter en schakelen ze sinds vorig jaar ook over op 112.
Voormalig Ambulancier DGH. (België) | Ambulancier NDLZ/ EH Verlener Hulpdienst Rode Kruis Vlaanderen afd. Bilzen (België)


rettsan

  • Ambulance ch COMBAT LIFESAVER
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #129 Gepost op: 6 juli 2012, 20:57:05
Ik werk als Ambulance ch in Duistland bij de Beroebsbrandweer Herne (ruhrgebiet)