GRIP 1 Auto rijdt tankstation Esso A27 L binnen - Hoogblokland 21-9-2009

Auteur Topic: GRIP 1 Auto rijdt tankstation Esso A27 L binnen - Hoogblokland 21-9-2009  (gelezen 39163 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #60 Gepost op: 22 september 2009, 20:56:38
http://www.hartvannederland.nl/item/27820/Ooggetuige_maakt_filmpje_van_tankstation-incident

Ooggetuige maakt filmpje van tankstation-incident

    * Publicatie: 21/09/09 23:15
    * Laatst gewijzigd: 22/09/09 16:44

Alle artikelen Zuid-Holland

Een van de mensen die erbij stond toen het gebeurde, is Charrel van Vugt. Toen de auto’s zich in het gebouw boorden, stond hij er net te tanken.

Hij draaide zich om op het moment dat hij de klap hoorde. Hij maakte de volgende opnames met zijn mobiele telefoon.


Filmpje op bovenstaande site.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #61 Gepost op: 23 september 2009, 15:27:43
Hij draaide zich om op het moment dat hij de klap hoorde. Hij maakte de volgende opnames met zijn mobiele telefoon.

of hij was zo geschrokken dat hij zich vreselijk langzaam heeft omgedraaid, of de hulpverlening (ambulances, brandweer) was dit keer wel heel erg snel ter plaatse...  ::)
Samen sterk in de hulpverlening!


Tmdejager

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #62 Gepost op: 23 september 2009, 17:46:29
jah die waren erg snel ter plaatste.... de ambu was er al binnen +/-2.5 min.  Maarre hierbij m'n filmpje wat ik gemaakt heb van het ongeval....
&feature=player_profilepage#normal
-Liebherr LTC 1050-3.1-


Bart S

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 23 september 2009, 19:47:44
http://www.hartvannederland.nl/item/27820/Ooggetuige_maakt_filmpje_van_tankstation-incident

Ooggetuige maakt filmpje van tankstation-incident

    * Publicatie: 21/09/09 23:15
    * Laatst gewijzigd: 22/09/09 16:44

Alle artikelen Zuid-Holland

Een van de mensen die erbij stond toen het gebeurde, is Charrel van Vugt. Toen de auto’s zich in het gebouw boorden, stond hij er net te tanken.

Hij draaide zich om op het moment dat hij de klap hoorde. Hij maakte de volgende opnames met zijn mobiele telefoon.


Filmpje op bovenstaande site.

Op Dumpert ook een ooggetuigen filmpje. Even een waarschuwing: één van de slachtoffers komt in beeld, met een beetje bloed. Ik wil overigens niet de discussie aanzwengelen of dat nou wel ok is, daar is een ander topic voor. Ik plaats het alleen als aanvulling op de berichten!

http://www.dumpert.nl/mediabase/638141/8c30a698/dode_bij_ravage_in_tankshop.html


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #64 Gepost op: 23 september 2009, 21:12:26
Complimenten voor de bemaning van de eerste Ambu. Heel rustig zijn ze bezig met hun werk in een enrome chaos zonder in paniek te raken en houden het hoofd cool. Petje af.

mvg
Mike


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #65 Gepost op: 23 september 2009, 21:22:04
jah die waren erg snel ter plaatste.... de ambu was er al binnen +/-2.5 min.  

Ambupost Meerkerk ligt daar vlakbij, aan de A27, dus dat zou goed kunnen.


Tmdejager

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #66 Gepost op: 25 september 2009, 22:38:29
jah dat weet ik... die staat acher AC meerkerk en de MC Donalds... die kunnen er snel zijn en dat waren ze ook!!! O0
-Liebherr LTC 1050-3.1-


SanderT

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 27 september 2009, 19:22:14
Complimenten voor de bemaning van de eerste Ambu. Heel rustig zijn ze bezig met hun werk in een enrome chaos zonder in paniek te raken en houden het hoofd cool. Petje af.

mvg
Mike



Goedenavond allen,

Via Google ben ik op dit forum terecht gekomen, en als ik het goed begrijp zijn jullie mensen die of zelf hulpverlener zijn, of mensen die hier interesse in hebben.
Tijdens dit tragische ongeluk stond ik net naast het tankstation, ik ben dan ook gelijk naar binnen gegaan om te kijken of ik kon helpen. Het klopt inderdaad dat er een klein brandje was, maar dit heb ik samen met iemand anders met een brandblusser kunnen doven.

Maar ik wilde eigenlijk reageren op wat Mike schreef: De mensen van de eerste ambulance, en ook de alle andere hulpverleners die later kwamen, waren inderdaad heel rustig en zeer professioneel. Kan niet anders dan dan daar mijn complimenten voor uitspreken! Ook het na traject is zeer correct verlopen, voordat ik naar huis ben gegaan is mij door een agent gevraagd hoe het met mij ging en of hij nog iets voor me kon betekenen. Dag later gebeld door de politie om mijn verklaring op te nemen, en ook ben ik gebeld door slachtofferhulp. Kortom niks dan lof voor de mensen die dit werk doen.

Mvg Sander


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #68 Gepost op: 28 september 2009, 16:35:56
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4943219/__Verdachte_tankstation_opnieuw_verhoord__.html

ma 28 sep 2009, 16:32 | lees voor
    
Verdachte tankstation opnieuw verhoord

GORINCHEM -  De 35-jarige automobilist uit Utrecht die vorige week inreed op een tankstation aan de A27 bij Gorinchem is maandag opnieuw verhoord. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De man ligt nog in het ziekenhuis, waardoor het niet mogelijk was hem eerder uitgebreid te verhoren. De man die de dood vond bij het ongeval is een 33-jarige Fransman, liet de politie maandag weten. Hij was op het moment van het ongeval in de tankshop aanwezig. Zijn identiteit is vastgesteld aan de hand van gebitsanalyse.

Vier van de zes gewonden liggen nog in het ziekenhuis. Drie van hen, een 24-jarige Israeliër en inzittende van de geramde auto, een 38-jarige man uit Made en een 34-jarige vrouw uit Rijnen, verkeren volgens de politie in zorgwekkende toestand.

Met de verhoorde automobilist gaat het beter. Hij ramde een week geleden in volle vaart een auto, waarvan de bestuurder stond te tanken. Beide voertuigen boorden zich in het tankstation.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #69 Gepost op: 28 september 2009, 16:37:31
Verdachte tankstation opnieuw verhoord
Was het nou zo moeilijk bij de Telegraaf om een fatsoenlijke titel te verzinnen... een verdacht tankstation... da's knap.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon