Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer

Auteur Topic: Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer  (gelezen 498919 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #940 Gepost op: 28 april 2015, 18:02:00
Citaat van: BartB link=msg=1345709 date=1429741029
Hier de foto:


Ziet eruit alsof de hoek van de blauwe striping niet goed staat. En hij is ook niet gecentreerd: de onderkant van de eerste blauwe streep hoort in het midden uit te komen. Bekijk eens de motorkappen in dit topic.

Heb je ook een foto van de hele auto?


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #941 Gepost op: 28 april 2015, 18:05:32
Citaat van: BartB link=msg=1346686 date=1430235259
Bekijk de titel van het topic... ''Voertuigen in opbouw / bij de opbouwer''.

Het beletteren van de voertuigen (tekst en strepen erop maken) hoort bij de opbouw van een hulpverleningsvoertuig, dat heb ik ook moeten doen, vandaar mijn post.

Ik snap jouw post niet echt  :P
Ik heb wel eens een deuk in de opbouw van een brandweervoertuig gereden.  :D. Maar wat is nou de toegevoegde waarde van jouw en mijn mededeling aan dit forum. Je bijdrage lijkt meer iets voor twitter of facebook, waar iedereen gezellig mag roepen wat ie wil, zonder dat het ergens toe hoeft bij te dragen!


BartB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
  • DTP'er / Signmaker
Reactie #942 Gepost op: 28 april 2015, 18:57:50
Citaat van: Frank. link=msg=1346696 date=1430236920
Ziet eruit alsof de hoek van de blauwe striping niet goed staat. En hij is ook niet gecentreerd: de onderkant van de eerste blauwe streep hoort in het midden uit te komen. Bekijk eens de motorkappen in dit topic.

Heb je ook een foto van de hele auto?

Heb helaas geen foto van de hele auto.

Wat betreft de hoek van de striping en waar hij uit moet komen; ik heb precies gedaan zoals het op het aan mij aangeleverde ontwerp stond. Ik heb het zelfs (omdat ik zelf wist dat het normaal gesproken hoort zoals de link die je stuurde en ik alle richtlijnen/eisen ervan weet) nog nagevraagd of het een fout was of dat hun het echt zo moesten hebben zoals op het aangeleverde ontwerp stond.
Dit laatste was dus het geval  O0
* DTP'er/Signmaker *   Er berust auteursrecht/© copyright op alle foto's die ik upload met mijn watermerk. Vraag a.u.b. toestemming aan mij vragen om


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #943 Gepost op: 28 april 2015, 19:04:10
Het ziet er niet helemaal lekker uit nee. Zelf de witte driehoek is niet gecentreerd.

Citaat van: BartB link=msg=1346709 date=1430240270
Heb helaas geen foto van de hele auto.

Wat betreft de hoek van de striping en waar hij uit moet komen; ik heb precies gedaan zoals het op het aan mij aangeleverde ontwerp stond. Ik heb het zelfs (omdat ik zelf wist dat het normaal gesproken hoort zoals de link die je stuurde en ik alle richtlijnen/eisen ervan weet) nog nagevraagd of het een fout was of dat hun het echt zo moesten hebben zoals op het aangeleverde ontwerp stond.
Dit laatste was dus het geval  O0


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #944 Gepost op: 29 april 2015, 17:52:21
Gaan we nou lopen zeuren om een streepje die niet goed zit of gaan we het topic volspammen met onzinnige fotos zoals geplaatst?


erres

  • Vrijwilliger Brandweermuseum Wassenaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
    • Database voor Luxemburgse brandweervoertuigen
Reactie #945 Gepost op: 29 april 2015, 22:32:33
Citaat van: Dennis Kempers link=msg=1346889 date=1430322741
Gaan we nou lopen zeuren om een streepje die niet goed zit of gaan we het topic volspammen met onzinnige fotos zoals geplaatst?

Is voor mij wel lekker. Kan ik hem later herkennen aan zijn a-symetrische streepies.  0098
http://www.pompjeenbase.eu  Databank voor Luxemburgse brandweervoertuigen.


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #946 Gepost op: 1 mei 2015, 09:29:03
Citaat van: BartB link=msg=1345709 date=1429741029
Hier de foto:



kan je wel vertellen waar deze auto van is? Wat voor auto het is behalve een Renault, wat meer info zou idd wel leuk zijn! Anders lijkt het idd op roepen in de ruimte ;-)
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #947 Gepost op: 18 mei 2015, 22:47:49
Citaat van: Markvniel link=msg=1347170 date=1430465343
kan je wel vertellen waar deze auto van is? Wat voor auto het is behalve een Renault, wat meer info zou idd wel leuk zijn! Anders lijkt het idd op roepen in de ruimte ;-)

Ik kan alleen wel zien dat het een Renault Kangoo is, dan zijn we alweer een stapje dichterbij 0098


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #948 Gepost op: 20 mei 2015, 21:58:16
http://www.zieglerbrandweertechniek.nl/projecten/tas-wapenveld-indeling-kastruimte.html

Hoe kunnen ze het dit/deze voertuig(en) aan doen om van die ZIELIGE lampjes op het dak te zetten, wat een aanfluiting zeg.
Is maar buitenkant maar vind het de miskoop van de eeuw.
Op de site staan meerder voertuigen van dit type!
ACH & HBT


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #949 Gepost op: 21 mei 2015, 09:03:13
http://www.zieglerbrandweertechniek.nl/projecten/tas-wapenveld-indeling-kastruimte.html

Hoe kunnen ze het dit/deze voertuig(en) aan doen om van die ZIELIGE lampjes op het dak te zetten, wat een aanfluiting zeg.
Is maar buitenkant maar vind het de miskoop van de eeuw.
Op de site staan meerder voertuigen van dit type!
Wat zijn dat voor lampjes dan? Lijkt op een Hansch ledlamp. En als dat zo is. Doe mij er ook maar 2 van ipv een balk. Zijn fantastische lampen.