open dag brandweer

Auteur Topic: open dag brandweer  (gelezen 1856 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brandweer

  • Gast
Gepost op: 24 maart 2004, 16:50:09
Hallo allemaal,

We bestaan dit jaar 100 jaar en houden op 16 mei een open dag. We willen de kinderen die ons bezoeken actief betrekken op deze open dag. Ik zat zelf te denken aan quizvragen die men kan oplossen door op verschillende stands van hulpverleningsdiensten het antwoord te zoeken op deze vragen.
Heeft iemand al een keer zoeits gedaan of hebben jullie een ander leuke suggestie ;D
Laat het even weten. Bedankt allemaal, en wellicht tot ziens op onze open dag.

Ghostrider




LindaB

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2004, 12:14:35
Wij hebben vaak bij evenementen een blushuisje staan waar ze op kunnen spuiten. Bij ons is iemand geweest die hem zelf heeft gemaakt. Ook enkele jeugdkorpsen hebben zo een blushuisje... Ik weet niet of je het kent maar het is erg leuk en altijd veel belangstelling voor.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2004, 17:00:17
Hallo allemaal,

We bestaan dit jaar 100 jaar en houden op 16 mei een open dag. We willen de kinderen die ons bezoeken actief betrekken op deze open dag. Ik zat zelf te denken aan quizvragen die men kan oplossen door op verschillende stands van hulpverleningsdiensten het antwoord te zoeken op deze vragen.
Heeft iemand al een keer zoeits gedaan of hebben jullie een ander leuke suggestie ;D
Laat het even weten. Bedankt allemaal, en wellicht tot ziens op onze open dag.

Ghostrider
laat kinderen geblinddoekt een parcourtje afleggen,en laat ze elkaar dan loodsen met een porto