Giro d'Italia - Nederland 8-10 mei 2010

Auteur Topic: Giro d'Italia - Nederland 8-10 mei 2010  (gelezen 22562 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #80 Gepost op: 12 mei 2010, 21:14:41
dat zijn amateur lullo's, deze mannen van de giro zijn een stuk minder lastig.
Eerder stom en onbezonnen.. en aghja, als jke het filmpje ziet bevestigde dat mijn 1e gedachte.
Hij roept dat posthuma zei dat hij moest meedraaien terwijl Posthuma de giro niet eens rijdt  ;D :D
Gewoon een stomme actie , als hij op z'n plaat gaat heeft hij een grandioos probleem.
http://www.omroepzeeland.nl/sport/9237/2010-05-11/zeeuwse-renner-gespot-in-giro-peloton.html :
Duinkerke is Nederlands kampioen bij de ID-renners (verstandelijke beperking)

....


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #81 Gepost op: 12 mei 2010, 23:24:14
http://www.omroepzeeland.nl/sport/9237/2010-05-11/zeeuwse-renner-gespot-in-giro-peloton.html :
Duinkerke is Nederlands kampioen bij de ID-renners (verstandelijke beperking)

....
I know, ken Joa. En Lars, amateur lullo ben je als je mensen lastig valt op de duinen en alles behalve vriendelijk reageert.. dus ik scheur niemand over 1 kam.
Voor ik nog een bak stront over me heen krijg, m'n broertje rijdt op zeer behoorlijk niveau in 't rond dus weet zelf wel wat van 't wielerwereldje af. En ja, er waren gerust renners die er om moesten lachen, maar het blijft een stomme actie.

En dat hij een verstandelijke beperking heeft betekent niet dat dit soort acties maar geoorloofd moeten worden. Als ik het gedaan zou hebben zou ik door iedereen uitgescholden worden met "ben je niet goed in je kop ofzo?"
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #82 Gepost op: 12 mei 2010, 23:40:38
Sorry mijnerzijds, verkeerd opgevat! Stiekem vind ik het ook een domme actie, maar niet verder vertellen he:p
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #83 Gepost op: 13 mei 2010, 00:14:11
En dat hij een verstandelijke beperking heeft betekent niet dat dit soort acties maar geoorloofd moeten worden. Als ik het gedaan zou hebben zou ik door iedereen uitgescholden worden met "ben je niet goed in je kop ofzo?"
Ging bij mij vooral om deel over Posthuma eigenlijk ;)
Verder is het een ludieke, maar domme actie, dat ben ik wel met je eens.


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #84 Gepost op: 26 mei 2010, 23:22:06
Klopt wij waren van Vlaanderenland afgezakt om met onze best vriend en Eduard en zijn profesioneel team
samen te werken in Middelburg, we vinden deze belangrijk om van elkaar te leren.
Onze dienst voorziet o.a de eerste hulp op ongeveer 65 wielerwedstrijden op een jaar maar zo iets als
de Giro hebben we nog nooit meegemaakt dus alle respect en een pluim voor Event-Safe.












Uploaded with ImageShack.us
Ambulancier ambulancedienst Turnhout


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #85 Gepost op: 27 januari 2011, 12:36:13
En wij stonden daar wat als gekke Belgen te paraderen alleen omdat dat mooi oogt  en een EHBO dienst
die toch kan paraderen en kan zeggen wij kunnen een ziekenwagen op grote evenementen plaatsen.

Gratis stonden we daar en dat alleen voor een bakje gevuld met benzine geen tolkosten of hotelkosten terug betaald
maar toen wisten we niet wat we nu wisten  >:(

Zo kan je wel mooie prijsjes gaan maken tegenover anderen  998765
Ambulancier ambulancedienst Turnhout