Giro d'Italia - Nederland 8-10 mei 2010

Auteur Topic: Giro d'Italia - Nederland 8-10 mei 2010  (gelezen 22557 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #30 Gepost op: 9 mei 2010, 16:21:17
Als iemand auto's van het KLPD voor de stoet ziet rijden en wat foto's kan/wil maken, dan hou ik me aanbevolen!

Ik heb er eentje op de plaat gezet (meer heb ik er ook niet gezien eigenlijk), het is de wel bekende commando auto O0
Ik stond trouwens in Rhenen op de Grebbeweg ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #31 Gepost op: 9 mei 2010, 16:31:07
Ik stond een paar meter verderop, bij paleis Soestdijk, waar ambu 120 paraat stond...druk dat het was :o

Maar bijzonder om te zien, dat dan weer wel :)

Je ziet op de live-beelden ook steeds brandweervoertuigen staan, soms met wat manschappen op het dak. Wat een mooi landje hebben we toch :P
Dan hebben we dicht bij elkaar in de buurt gestaan. ;D ;D
Ook bij ons was het zeer druk, ik was blij dat wij met de fiets er heen waren gegaan. 8) 8) O0


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #32 Gepost op: 9 mei 2010, 16:41:16
Dan hebben we dicht bij elkaar in de buurt gestaan. ;D ;D
Ook bij ons was het zeer druk, ik was blij dat wij met de fiets er heen waren gegaan. 8) 8) O0

Tsja, maar er zullen toch een paar duizend mensen tussen gestaan hebben ;D

Fotootjes!

Soester Roze  :P


Zuidpromenade/Soesterbergsestraat in Soest, waar veel activiteiten waren...




Indruk van de drukte bij Soestdijk :)


Langs Soestdijk


Peloton onder aanvoering van de Sky-ploeg
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


ambulance 16103

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 188
Reactie #33 Gepost op: 9 mei 2010, 17:04:28
Morgen zie je pas echt een mooie stukje nederland! De Stad Leiden! O0


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #34 Gepost op: 9 mei 2010, 18:18:25
Stofzuiger door dit topic gehaald, en alle off topic en prive berichten verkeer verwijderd.

Tip voor onderlinge communicatie hier op het forum is de PM uitgevonden

Mike
Moderator


ambulance 16103

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 188
Reactie #35 Gepost op: 9 mei 2010, 19:07:15
In Leiden is vanaf 10.00 sóchtends tot 14.00 s'middags alles afgesloten langs de route!   De Route is schipholweg/stationstunnel links opdraaien de morssingel op/rechts de Steenstraat in,links de blauwpoortsbrug over en dan de  Prinsessekade op/dan weer links afslaan de Breestraat in/Korvaarstraat/Lammeschansweg daar aan het einde linksaf de Europaweg op stad uit richting Zoeterwoude dorp! Dus mijd gewoon de gehele binnenstad!! Alles is echt helemaal afgesloten in Centrum Leiden O0


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #36 Gepost op: 9 mei 2010, 19:52:51
In Leiden is vanaf 10.00 sóchtends tot 14.00 s'middags alles afgesloten langs de route!   De Route is schipholweg/stationstunnel links opdraaien de morssingel op/rechts de Steenstraat in,links de blauwpoortsbrug over en dan de  Prinsessekade op/dan weer links afslaan de Breestraat in/Korvaarstraat/Lammeschansweg daar aan het einde linksaf de Europaweg op stad uit richting Zoeterwoude dorp! Dus mijd gewoon de gehele binnenstad!! Alles is echt helemaal afgesloten in Centrum Leiden O0

met een auto klinkt dat makkelijk , maar met een vrachtwagen wordt het lastiger (heb diverse musea in leiden )
de mensen van de post bij naturalis moeten de wagen inmiddels kennen 3x per week kom ik daar voorbij


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #37 Gepost op: 9 mei 2010, 20:17:19
Ik heb er eentje op de plaat gezet (meer heb ik er ook niet gezien eigenlijk), het is de wel bekende commando auto O0
Ik stond trouwens in Rhenen op de Grebbeweg ;)



Thanks! Ik hoopte stiekem ook nog op de VW Transporter T5 met alleen blauwe strepen en een blauwe en een amber pit aan de achterzijde, met daarachter een aanhanger met reserve-motorfietsen erop... maar die is dus niet ingezet waarschijnlijk.

Trouwens, bizar veel valpartijen vandaag zeg... Service Médical had z'n handjes vol...
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 9 mei 2010, 20:31:59
Thanks! Ik hoopte stiekem ook nog op de VW Transporter T5 met alleen blauwe strepen en een blauwe en een amber pit aan de achterzijde, met daarachter een aanhanger met reserve-motorfietsen erop... maar die is dus niet ingezet waarschijnlijk.



Dienst: Korps Landelijke Politiediensten
Soort voertuig: Ondersteuning
Merk & type: VW Transporter T5
Bijzonderheden: Hier in gebruik bij Motorondersteuning.


 ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #39 Gepost op: 9 mei 2010, 20:37:24
Thanks! Ik hoopte stiekem ook nog op de VW Transporter T5 met alleen blauwe strepen en een blauwe en een amber pit aan de achterzijde, met daarachter een aanhanger met reserve-motorfietsen erop... maar die is dus niet ingezet waarschijnlijk.

Die was wel ingezet.  ;) Heb wel foto's voor je hoor.  :)