Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 683808 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #1450 Gepost op: 19 april 2013, 14:22:12
Inzet brandweer Putte bij uitslaande brand (grote brand) Grensstraat Putte.



If you can dream it, you can do it.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #1451 Gepost op: 19 april 2013, 14:29:52
Inzet eerste HD straal bij schuurbrand (middelbrand) Putte

If you can dream it, you can do it.


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #1452 Gepost op: 27 april 2013, 10:13:22
Weer eens een serie foto's van de laatste tijd:























PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1453 Gepost op: 27 april 2013, 12:06:14
Sorry Sem, heb persoonlijk bij een hoop van je foto's het idee "het is een gewone foto" en niet "Wat een mooie foto!".


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1454 Gepost op: 27 april 2013, 15:15:59
Sorry Sem, heb persoonlijk bij een hoop van je foto's het idee "het is een gewone foto" en niet "Wat een mooie foto!".

Kun jij het beter dan? Ik zie wel mooie overzichtelijke foto's.
Prima foto's dus.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1455 Gepost op: 27 april 2013, 15:36:12
Misschien iets te veel foto's in een keer, waardoor er een overkill is aan foto's en de aandacht verslapt?
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1456 Gepost op: 27 april 2013, 16:26:57
Kun jij het beter dan? Ik zie wel mooie overzichtelijke foto's.
Prima foto's dus.
Ik zeg niet dat ik (let op, weer persoonlijk) de foto's lelijk vind. Vraag me wel bij een aantal foto's af wat ze mooier zou moeten maken dan een willekeurige andere foto.

Voor mij is foto 5 (rijtje met voertuigen) bijvoorbeeld 'saai', kijk ik naar de 1 na laatste (het openwerken van de deur) dan word ik nieuwsgierig.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #1457 Gepost op: 27 april 2013, 16:40:40
Ik zeg niet dat ik (let op, weer persoonlijk) de foto's lelijk vind. Vraag me wel bij een aantal foto's af wat ze mooier zou moeten maken dan een willekeurige andere foto.

Voor mij is foto 5 (rijtje met voertuigen) bijvoorbeeld 'saai', kijk ik naar de 1 na laatste (het openwerken van de deur) dan word ik nieuwsgierig.

Het is ook een serie foto's, niet elke foto geeft evenveel informatie of is interessant. (of zoals je het misschien wilt zeggen een "mooie inzet"-foto). Maar laten we wel zijn, wat kun je meer verwachten van iemand die nog niet zo lang in het "vak" zit. Er zullen inderdaad wel foto's tussen zitten die van een wat mindere kwaliteit zijn of informatieve waarde.
Ik ben het met je eens dat een rijtje voertuigen van een heel andere waarde is dan de foto van het openwerken van een deur. Maar laten we oppassen dat we niet te veel bezig zijn met het beoordelen van een foto (of fotograaf) en het gewoon accepteren dat er ook minder goede foto's tussen kunnen zitten. Over het algemeen vind ik de foto's van Sem wel goed, en zal hij nog in een leerproces zitten. Het wordt vanzelf nog beter.  :)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #1458 Gepost op: 27 april 2013, 16:50:20
Kun jij het beter dan? Ik zie wel mooie overzichtelijke foto's.
Prima foto's dus.

Dus als iemand iets niet beter kan kunnen het opeens niet gewone foto's zijn? Het kan dus ook niet dat iemand die niet beter kan er wel een mening over heeft en misschien wel ook verstand van heeft (weet niet of dit nu het geval is).'

Misschien iets te veel foto's in een keer, waardoor er een overkill is aan foto's en de aandacht verslapt?

Vind ik zelf van wel. Snap best dat Sem trots is ook zijn foto's maar probeer eens echt kritisch naar je foto's te kijken en als je dan een goede serie hier plaats zal er ook zeker niemand over zeuren.


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #1459 Gepost op: 27 april 2013, 16:57:12

Zeer grote brand Almelo


Cacao poeder in brand.