Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 682394 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #550 Gepost op: 7 november 2008, 08:37:19
Met de juiste instelling van je flitser, of het gebruik van een omnibounce moet dat toch te verhelpen zijn? Met een trage sluiter worden de foto's wat onscherp, en das erg zonde!


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #551 Gepost op: 7 november 2008, 10:34:57
Kots. Ik ben echt tegen flitsen. Die pakken gaan er dan niet uitzien en de foto wordt erg onnatuurlijk.  :-X
Waarom zou ik moeten flitsen, behalve dat de brandweermannen soms bewogen zijn?

De onderste twee foto's van jouw serie zijn zeker aangenaam om naar te kijken, maar ook ik denk dat flitsen de oplossing op foto 1 en 2 was geweest. Dat de reflectiestrepen en pakken opvallend en lelijk worden lijkt een vooroordeel, met een paar oefeningen flitsen en gebruik van een omnibounce (helpt mij tenminste) stoort het totaal niet!

Flitssss:

Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #552 Gepost op: 7 november 2008, 10:43:16


Bart S

  • Gast
Reactie #553 Gepost op: 9 november 2008, 10:41:42
DB moet naar de opticien! 8)

Merci voor deze zeer terechte terechtwijzing. Na de foto even opgeblazen te hebben liggen er idd. wat van die worstjes over de schouders.
Mea Culpa! Shirt is uit voor 12 zweepslagen!


En nog even voor alle duidelijkheid: op onderstaande foto van www.brandweeraalsmeer.web-log.nl is goed te zien dat de bemanning zwemvesten draagt. Merk op dat er voor de meevarende ambulancebemanning ook vesten aan boord zijn!



Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #554 Gepost op: 9 november 2008, 12:18:50
Kots. Ik ben echt tegen flitsen. Die pakken gaan er dan niet uitzien en de foto wordt erg onnatuurlijk.  :-X
Waarom zou ik moeten flitsen, behalve dat de brandweermannen soms bewogen zijn?

Kijk eens naar de foto's van de heer Kerkmeijer, drie reacties boven jou. Die zijn ook geflitst, en vind je dat flets, lelijk en onnatuurlijk? Dacht het niet...


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #555 Gepost op: 9 november 2008, 12:32:28
En nog even voor alle duidelijkheid: op onderstaande foto van www.brandweeraalsmeer.web-log.nl is goed te zien dat de bemanning zwemvesten draagt. Merk op dat er voor de meevarende ambulancebemanning ook vesten aan boord zijn!



die rechtse ambulancechauffeur is dat niet.....? je weet wel.....die van....!
Of toch niet? twijfel twijfel twijfel ;D

Leuk Bart, zie ik je ook weer eens, was bijna vergeten hoe je er uit zag!

grtzz
K1
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #556 Gepost op: 14 november 2008, 01:54:45
Kijk eens naar de foto's van de heer Kerkmeijer, drie reacties boven jou. Die zijn ook geflitst, en vind je dat flets, lelijk en onnatuurlijk? Dacht het niet...

Mee eens. Zal eens kijken. Ik heb alle apparatuur liggen dus toch zonde als ik het niet gebruik.  O0 Thanks.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #557 Gepost op: 14 november 2008, 08:24:40
Hee Jelmer... hoest nou ? las op je site dat je een glijer hebt gemaakt ? Alweer op de been ? sterkte iig ! (sorry voor het offtopic)

Daar hebben we de o zo mooie Personal Mail voor. Hier gaarne weer ontopic!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #558 Gepost op: 22 november 2008, 21:53:59
Klein flitsje doet wonderen ;)

Zonder is ook wel is leuk, míts statief natuurlijk ;)




( Flits komt niet van mij af, maar na deze foto stopte de HW met ''blussen'' helaas )


^ Uit de hand kan soms ook nog wel


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #559 Gepost op: 15 december 2008, 14:07:18
Stil hier?