Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 682485 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #690 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:56:13
Al een wat oudere foto (Open dag Bunnik), maar dankzij de cursus over het bewerken van foto's heb ik maar eens wat geprobeerd...weet niet of 'ie hier goed staat eigenlijk ;D

Ja inderdaad een mooie foto. Waar heb je die cursus gevolgd...? :P Ik kan redelijk goed overweg met Photoshop, maar deze bewerking is me nog niet gelukt.......
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #691 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:58:27
Ja inderdaad een mooie foto. Waar heb je die cursus gevolgd...? :P Ik kan redelijk goed overweg met Photoshop, maar deze bewerking is me nog niet gelukt.......

Ik heb zelf laatst het programma GIMP gebruikt (gratis) Daarmee is het ook mogelijk.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #692 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:58:54
Ja inderdaad een mooie foto. Waar heb je die cursus gevolgd...? :P Ik kan redelijk goed overweg met Photoshop, maar deze bewerking is me nog niet gelukt.......

Maarten,

In onderstaande topic staat een snelcursus van een medeforumlid..
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,13197.0.html
Zo moet het lukken! We zien je resultaat graag tegemoet  ;D
Groet Jordy
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #693 Gepost op: 27 oktober 2009, 23:29:16
Maarten,

In onderstaande topic staat een snelcursus van een medeforumlid..
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,13197.0.html
Zo moet het lukken! We zien je resultaat graag tegemoet  ;D
Groet Jordy

Oke bedankt, zal eens kijken. Het is volgens mij ook niet zo heel ingewikkeld, maar je moet er maar net ff achter zien te komen  ;)
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)
Reactie #694 Gepost op: 28 oktober 2009, 14:18:54
We zien je resultaat graag tegemoet  ;D
Dan zal dit het moeten zijn...:


Bedankt voor het advies! O0
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #695 Gepost op: 28 oktober 2009, 14:29:08
Dan zal dit het moeten zijn...:

Bedankt voor het advies! O0

Wauw leuk plaatje Maarten, Topwerk!  O0
Graag gedaan  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #696 Gepost op: 28 oktober 2009, 15:41:35
Ja inderdaad een mooie foto. Waar heb je die cursus gevolgd...? :P Ik kan redelijk goed overweg met Photoshop, maar deze bewerking is me nog niet gelukt.......

Staat in 'foto's van bewerkte hulpverleningsvoertuigen' van SiebJR. Je moet in photoshop een nieuwe laag over de foto heen doen, verzadiging naar 0 (saturation) en dan weggummen wat je in kleur wil. Maar zie dat andere topic voor meer info...dat is veel beter ;D

En bedankt trouwens allemaal O0
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #697 Gepost op: 9 november 2009, 02:02:27
AUTO RIJD TEGEN HUIS PAPENDRECHT
Zondagavond omstreeks kwart over 9 werd de brandweer van Papendrecht onder prio1 opgeroepen of ze naar de Burgemeester Keijzerweg wouden gaan voor een mogelijke ongeval met beknelling. Eenmaal terplaatse bleek het niet om een beknelling te gaan maar de ravage was groot. De bestuurder verloor de macht over het stuur en raakte en een slip botste tegen het huis en kwam zo tot stilstand. De brandweer van Gorinchem is ook nog terplaatse geweest met een container stutspullen. De brandweer heeft het huis gestut en kon naar een paar uur retour. De bewoners mochten niet thuis slapen.









er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #698 Gepost op: 9 november 2009, 02:14:04
Ik vond het wel een goed gelukte foto, vanavond bij een autobrand in Katwijk.  O0



Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #699 Gepost op: 9 november 2009, 19:59:42
AUTO RIJD TEGEN HUIS PAPENDRECHT
Zondagavond omstreeks kwart over 9 werd de brandweer van Papendrecht onder prio1 opgeroepen of ze naar de Burgemeester Keijzerweg wouden gaan voor een mogelijke ongeval met beknelling. Eenmaal terplaatse bleek het niet om een beknelling te gaan maar de ravage was groot. De bestuurder verloor de macht over het stuur en raakte en een slip botste tegen het huis en kwam zo tot stilstand. De brandweer van Gorinchem is ook nog terplaatse geweest met een container stutspullen. De brandweer heeft het huis gestut en kon naar een paar uur retour. De bewoners mochten niet thuis slapen.











Mooie plaatjes weer!!! Het zou je huis maar zijn  :'(
Brandweer Papendrecht