Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 682499 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #860 Gepost op: 11 april 2010, 12:43:37
Wat dachten we van RAW converter? Fill Light werkt prima om donkere delen van een foto bij te werken en recovery om overbelichte delen terug te halen.

http://hanzelijn-hattem.nl/fotomap/2010-04-07/21.jpg - Deze foto bijvoorbeeld heb ik niet ingeflitst, maar door gebruik te maken van recovery en fill light heb ik een aardig deel nog terug kunnen krijgen terwijl ik tegen de zon in fotografeerde. Mooi is anders, maar toch.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #861 Gepost op: 11 april 2010, 17:09:24
Én iets meer aandacht besteden aan de spelling ....

dit vind ik dan weer een beetje lullige opmerking nooit gehoord dat er ook mensen met dyslexie?
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #862 Gepost op: 11 april 2010, 17:14:40

dit vind ik dan weer een beetje lullige opmerking nooit gehoord dat er ook mensen met dyslexie zijn?

Als je zo schrijft en niet ergens hebt staan dat je dyslexie hebt, lok je naar mijn mening reacties over je taalgebruik uit. Het komt dan gewoon slordig over en het forum moet natuurlijk wel netjes blijven..
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #863 Gepost op: 11 april 2010, 17:19:20
Als je zo schrijft en niet ergens hebt staan dat je dyslexie hebt, lok je naar mijn mening reacties over je taalgebruik uit. Het komt dan gewoon slordig over en het forum moet natuurlijk wel netjes blijven..


oke dus jij wil beweren dat iedereen met dyslexie heel groot moet neer zetten sorry voor mijn taalgebruik maar ik heb dyslectie of dat die hier helemaal niks mogen plaatsen op het forum?
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #864 Gepost op: 11 april 2010, 17:21:24


oke dus jij wil beweren dat iedereen met dyslexie heel groot moet neer zetten sorry voor mijn taalgebruik maar ik heb dyslectie of dat die hier helemaal niks mogen plaatsen op het forum?

Als je je op het forum aanmeld dan maak je een voorsteltopic aan over jezelf.. Daarin vertellen de meeste die ergenst last van hebben over hun evt. taalfouten.. Is er niks over je bekend dan kan je inderdaad zulke reacties verwachten..

En nu weer ontopic ::)


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #865 Gepost op: 11 april 2010, 17:26:04
oke dus jij wil beweren dat iedereen met dyslexie heel groot moet neer zetten sorry voor mijn taalgebruik maar ik heb dyslectie of dat die hier helemaal niks mogen plaatsen op het forum?

Hier is al eens een discussie over geweest (daar had ikzelf een opmerking geplaatst over een bepaalde taalfout). Taalfouten zijn over het algemeen erg storend. Voor de uitkomst, moet je die discussie maar eens opzoeken.

Bovendien mag een Board Moderator een topic weer ontopic sturen  ::)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #866 Gepost op: 11 april 2010, 17:42:00
Een hele pagina zonder foto's, moet in dit topic toch eigenlijk niet kunnen mensen ;)

Boardmoderator Tim zei het al; hier weer on-topic.
Reageren over deze kwestie kan via PM, verdere off-topic berichten worden verwijderd.

Kom op met die mooie platen! O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Reactie #867 Gepost op: 11 april 2010, 17:56:34
Er zijn zoveel plugins voor photoshop.. Maar met contrast (er vanuit gaande dat dat het enige is wat je met die plugin kan..) krijg je geen halo's, die krijg je veelal door HDR/tonemapping, het geel van de lifeliner heeft ook typisch zo'n kleur.. Daarom vroeg ik het Michel :)..

De fotograaf maakt de foto, niet de camera.. Maar zulke foto's maakt je camera niet inderdaad zoals Martijn zegt..

Ik ook niet en wordt ook nergenst gezegd :)

Hoop dat ik nog wel even mag reageren omdat het over mij ging (verdere vragen mag je per PM naar me sturen) :) Moet eerlijk zeggen het een zeer haastige foto is geweest. Kwam net aangelopen toen de LL alweer weg ging vliegen, en omdat ie voor een molen stond wilde ik er toch even snel iets van maken. Hij was in RAW geschoten en er niet zo heel veel mee gedaan. Alleen de hoogschaduwen en verzadiging een klein beetje aangepast in Photoshop. Verder ben ik er zelf ook niet helemaal tevreden mee omdat ik iets meer naar voren had willen staan maar goed, moest het zo doen omdat hij al aan het opstijgen was :)


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Reactie #868 Gepost op: 11 april 2010, 18:20:55
gemaakt bij grote brand gorinchem in de weverstraat

er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Steef

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
Reactie #869 Gepost op: 11 april 2010, 18:22:32
mooi foto