A1 Rit filmen

Auteur Topic: A1 Rit filmen  (gelezen 42050 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112Bemmel

  • Gast
Gepost op: 24 mei 2010, 13:38:41
Ik had even een vraagje aan de ambulance broeders,
Ik zie vaak filmpjes van ambulances die met sirene's langs komen en mij lijkt het ook wel leuk om van die filmpjes te gaan maken (voor op mijn site), maar nou wou ik vragen wat jullie er van vinden als er mensen langs de weg staan om jou te filmen als je met spoed langs komt.
Want zelf vind ik het nogal raar eigenlijk omdat jullie misschien wel levens moeten gaan redden en dan sta ik daar rustig langs de weg te filmen.

Nou ik hoor het graag,

MVG
roy, 112bemmel,
www.112bemmel.webs.com




1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2010, 16:40:50
Je zegt zelf dat je het nogal raar vind om te flilmen omdat de ambulancebemanning misschien wel levens moet gaan redden.
Je geeft dus aan wat velen denken, namelijk dat het inderdaad een vreemde tijdsbesteding is O0


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2010, 16:43:54
Op de openbare weg, mits je op een veilige en toegestane plaats staat, mag je in principe alles filmen.

Je bent toevallig toch steeds geen sluikreclame aan het maken voor je site omdat je steeds met de website ondertekent....  ::) ::) ::)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2010, 17:27:49
Je geeft dus aan wat velen denken, namelijk dat het inderdaad een vreemde tijdsbesteding is O0

Ieder zn eigen ding he. Overigens vind ambulancepersoneel het ook leuk om terug te zien (in ieder geval in Noord West Veluwe wel)
Als je maar niet met je neus en nog erger met je camera tegen het slachtoffer gaat staan. Houd privacy voorop.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2010, 20:45:08
Want zelf vind ik het nogal raar eigenlijk omdat jullie misschien wel levens moeten gaan redden en dan sta ik daar rustig langs de weg te filmen.


Wat is dan de drang om het toch te doen, als je het zelf nogal raar vindt? ::)


Bart S

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2010, 20:48:35
Ik vind dat ieder het voor zichzelf moet weten, als je maar ten alle tijde aan je eigen (en andermans) veiligheid denkt. Ga dus geen rare capriolen uithalen of op gevaarlijke plekken staan om dat filmpje te maken. Dat is het niet waard.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2010, 20:16:38
Na een tijdje gaat het vervelen!  ;)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #7 Gepost op: 25 mei 2010, 20:22:58
Je zegt zelf dat je het nogal raar vind om te flilmen omdat de ambulancebemanning misschien wel levens moet gaan redden.
Je geeft dus aan wat velen denken, namelijk dat het inderdaad een vreemde tijdsbesteding is O0
Best een opvallende opmerking voor iemand die zelf zegt "Brandweer geinteresseerde/fotograaf" te zijn.....  :|


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #8 Gepost op: 25 mei 2010, 20:34:21
Best een opvallende opmerking voor iemand die zelf zegt "Brandweer geinteresseerde/fotograaf" te zijn.....  :|
Hoeso? Ik sta echt niet bij iedere prio 1 rit, oms-melding of iets in die trant aan de weg hoor  ;)
Als geïnteresseerde kan je gewoon die mening hebben, niet iedere geïnteresseerde is gelijk aan een fotograaf/filmmaker.
En foto's maken doe ik pas als het een beetje serieus wordt, dus niet van prullenbakken in brand etc, tenzij het voor mn deur is.


112Bemmel

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2010, 21:35:55
Op de openbare weg, mits je op een veilige en toegestane plaats staat, mag je in principe alles filmen.

Je bent toevallig toch steeds geen sluikreclame aan het maken voor je site omdat je steeds met de website ondertekent....  ::) ::) ::)
ja sorry dat is gewoon een standaard iets van me zelf om zo aftesluiten  8)
maar ik zal er voortaan aan denken O0

en de rest bedankt voor jullie reacties ;)