GRIP 1 Hoogwerker Hoofddorp 351 gekanteld - Schiphol 06-06-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Hoogwerker Hoofddorp 351 gekanteld - Schiphol 06-06-2010  (gelezen 21209 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #20 Gepost op: 6 juni 2010, 22:40:08
wat me opvalt, is dat vanaf ongeveer 22 uur  de monitorcode van zowel de CPA als de BRW niet meer mee wordt gepiept. Ik mistte meldingen en constateer via Internet dit.

Nee hoor, loopt gewoon mee hoor. Alleen bij die afschaling niet.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #21 Gepost op: 6 juni 2010, 22:43:10
SCHIPHOL - Een Boeing van luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc heeft zondagavond even voor tien uur een noodlanding gemaakt op luchthaven Schiphol. Het toestel moest na de start terugkeren naar het vliegveld vanwege brand in de motor.
Dat hebben bronnen rond Schiphol zondagavond gemeld. Het vliegverkeer heeft vanwege de noodlanding een aantal minuten stil gelegen.

De Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) laat weten dat het toestel veilig op Schiphol is geland en op eigen kracht naar de gate kon rijden. Er zijn geen gewonden gevallen door de noodlanding.

Een brandweerwagen die op weg was naar de plek waar het toestel zou landen, kantelde onderweg. Dat gebeurde op het terrein van de luchthaven, liet het Korps landelijke politiediensten weten. Bij dit ongeval raakte niemand gewond.

Bron: AD.nl
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!






JelmerR

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
Reactie #24 Gepost op: 6 juni 2010, 22:52:12
Nee hoor, loopt gewoon mee hoor. Alleen bij die afschaling niet.

Bij de latere berichten over de HW wordt de code 108999 en ook de 126999 niet mee gealarmeerd.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #25 Gepost op: 6 juni 2010, 22:54:21
Bij de latere berichten over de HW wordt de code 108999 en ook de 126999 niet mee gealarmeerd.

Jammer, ik heb ze wel ontvangen. (lees mijn eerdere bericht nogmaals)

Back on topic aub


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
Reactie #26 Gepost op: 6 juni 2010, 22:55:55
Maar is de Hoogwerker nu alleen "maar" gekanteld of ook over de kop geslagen zoals eerder werd gemeld? Als ik de foto's zo zie, zou ik zeggen alleen maar gekanteld...  ???


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #27 Gepost op: 6 juni 2010, 23:03:59
Sprak net iemand die tp is geweest. HW is vol op z'n zijkant gekomen. Ik heb foto's gezien van de voorkant, dat ding komt voorlopig niet meer in dienst. Hoogwerkerpakket is echt behoorlijk beschadigd. Gelukkig zijn er geen ernstige verwondingen! Materiaal is vervangbaar, mensenlevens niet.


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #28 Gepost op: 6 juni 2010, 23:07:35
Als ik de foto's zo bekijk is het chassis getordeerd,dus volgens mij,is dat niet erg zachtjes gegaan. :'(
Ook ligt de HW een beetje verder op z'n dak als gewoon gekanteld,hopelijk is de bemanning niet gewond geraakt.
Het zou mij meevallen als dit voertuig niet total loss is.


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #29 Gepost op: 6 juni 2010, 23:22:30

Video is van Ronald van Doorn - www.kazerneamstelveen.web-log.nl