Hulp nodig bij leiden casus

Auteur Topic: Hulp nodig bij leiden casus  (gelezen 3813 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Gepost op: 4 juli 2010, 16:50:38
Hallo Allemaal,

ik ben nu een redelijke maand actief aanwezig op het forum, en heb erg genoten van de casusen die werden gehouden vorodat ik er was, en zou hier graag aan willen participeren. echter lopen er geen huidige casusen waarin ik aan mee kan doen waar ik genoeg verstand van heb.

Vandaar dat ik zelf een casus heb geschreven in de hoop dat meerdere mensen dit ook weer gaan doen.
echter heb ik weinig kennis met betrekking tot de rode kant, en een voldoende hoeveelheid kennis van de wiite kant.

beide is helaas niet genoeg om een casus te leiden, vandaar dat ik een oproep doe aan jullie!

Ik wil graag dat iemand met mij (van de rode kant) de casus leid (casus gaat o.a. over kerozine, en vind plaats in de buurt van Breda, MWB) en iemand van de witte kant waaraan ik vragen kan stellen indien ik niet prcies weet hoe ik verder moet. aangezien ik zelf 2e jaars vpk ben en mijn vader zelf avp is hoop ik dat het mij lukt, maar ik wil graag toch iemand als back-up, just in case  ;)

Bij deze dus de vraag, wil meld zich aan en wil mij assisteren met de casus die ik geschreven heb?

Groeten Simon




Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2010, 18:28:56
Niet allemaal tegelijk...


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2010, 03:26:28
Hoi Simon,

Is de casus fictief of gebasseerd op de waarheid? Als hij op de waarheid gebasseerd is en je de feiten van de werkelijke casus kent dan zou je zonder kennis van de rode kant al een aardig eind moeten komen. Als hij fictief is, dan is het misschien beter om te beginnen met een casus die je leiden kan met de kennis die je wel hebt. Soms is een casus die eenvoudig oogt (bijvoorbeeld een "simpele" EHBO casus) al genoeg om de interesse te wekken.

groetjes,

bernhard
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2010, 12:43:44
Nog even ter info ;)

Naar het blijkt, is er enige onduidelijkheid in het starten van casussen betreffende deze categorie. Heb je een leuk idee, stuur dan een van de moderators even een PM, we bespreken vervolgens jouw idee, en geven je dan z.s.m. de uitkomst hiervan. ;)

Zijn er verder nog vragen over, schroom niet om iemand van de mods te PM-en !!