Discussie beroepshouding hulpverlener n.a.v. film Ambupleeg

Auteur Topic: Discussie beroepshouding hulpverlener n.a.v. film Ambupleeg  (gelezen 64747 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #80 Gepost op: 18 juli 2010, 22:16:57
Jij hebt toch dit topic gestart? Wat is jou persoonlijke mening over de gang van zaken zoals het nu loopt? Die mis ik tot nogtoe eigenlijk in het verhaal....
Ik heb zowiezo spijt van, dat ik eerst dit topic heb gestart en daarna pas contact heb opgenomen met de RAV.
Iedereen op msn zij tegen mijn, ja moetje daar op het forum zetten enz...

Dus ik ben bang dat niet veel mensen meer welkom zijn op de ambupost 98uiye


martjuh.denb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
  • Brabant-Noord D1
Reactie #81 Gepost op: 18 juli 2010, 23:00:02
Neenee, natuurlijk dwing ik niemand! Bij terugkeer van de ambulance keken ze nog wel naar ons maar verder is er niks gebeurd. En fouten van een hulpverlener worden helemaal niet uitvergroot(ik weet niet waar je dat uit kan halen uit mijn tekst). Natuurlijk wil ik een goede relatie hebben met de Ambulancedienst. Belediging is geen sprake van, ik heb geen klacht ingediend en zal dat ook niet doen. Ik was gewoon mede-filmer/getuige van dit voorval, en ik praat in dit topic mee als diegene. Het filmpje zelf(van mij) is inmiddels offline. Maar als iemand die gefilmd is gewoon netjes een bericht naar mij stuurd op Youtube, om te vragen of het filmpje eraf mag, dan doe ik dat ook. Heb dat tenslotte al enkele keren gedaan. En aan Tatuta; Een mens is een mens, een Verpleegkundige is ook een mens, maar dan met een medische opleiding. Misschien kan ik nog niet iets (goed)inschatten, maar ik kan tenminste iets terug zeggen. Wat verwachten jullie dan van mij als ik vragen mag? Jullie zeggen zelf dat ik sommige dingen nog niet zo goed kan inschatten. Ik probeer ervoor te zorgen dat ik mijn hobby zonder problemen kan uitoefenen. Meer heb ik echt niet te zeggen, ik hoop dan ook dat, als er iets is, dat dat gewoon via een prive bericht naar mij wordt gestuurd. Want iedereen blijft en blijft dingen leren, zo doe ik nu zeker ook. Ik was natuurlijk erg dankbaar dat ik die line-up foto's mocht maken, want je mag natuurlijk niet zomaar naar binnen. Ik plaats sowieso alle filmpjes online, maar als het zo wordt opgevat, dan gaat hij offline, zoals nu ook gedaan is.
Brabant-Noord  D1 s'Hertogenbosch-Rosmalen


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #82 Gepost op: 19 juli 2010, 00:00:28
Ik heb zowiezo spijt van, dat ik eerst dit topic heb gestart en daarna pas contact heb opgenomen met de RAV.
Iedereen op msn zij tegen mijn, ja moetje daar op het forum zetten enz...

Dus ik ben bang dat niet veel mensen meer welkom zijn op de ambupost 98uiye

Ja, MSM is soms een mooi middel. Maar gebeurd ook veel rottigheid. Je bent dus een beetje opgestookt. Das jammer.

gr
Mike


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #83 Gepost op: 19 juli 2010, 06:16:54
Maar als iemand die gefilmd is gewoon netjes een bericht naar mij stuurd op Youtube, om te vragen of het filmpje eraf mag, dan doe ik dat ook. Heb dat tenslotte al enkele keren gedaan.
998765  ehhh...ik weet zeker dat de gemiddelde HV-er niet de hele dag het internet zit af te pluizen of hij op film op foto staat om dan vervolgens te vragen aan de plaatser of het er af mag.

Net als alles wat je op internet zet (ook dus hier) wees bewust van je gevolgen voor je zelf en je latere toekomst
om als voorbeeld te geven zijn er hier enkele 112 fotografen die vragen om een ander account, omdat ze niet meer geassocieerd willen worden met hun verleden e050 omdat ze nu zelf een baan hebben als politieagent of bij de ambu of wat dan ook. 998765
Denk aan je eigen toekomst! gooi niet je glazen in door alles maar op het www te plaatsen
je toekomstige werkgever zou ook hier weleens mee kunnen lezen 0098

dit is wel een beetje offtopic, maar ik vind het toch nodig om de 112 jeugd hier voor te waarschuwen, wees bewust van je eigen daden, je kunt elkaar in de toekomst zo hard nodig hebben


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #84 Gepost op: 19 juli 2010, 15:07:26
Den Bosch - De middelvinger die was opgestoken naar de fotografen bij de Vogelstraat in Den Bosch was niet zo bedoelt.  De verpleegkundige was boos omdat hij bij bepaalde incidenten die dag fotografen te dicht op het incident stonden en de ambulance broeders hinderde . Toen hij bij de Vogelstraat anderen fotografen zag werd hij boos omdat hij dacht daar gaan we weer. Deze reactie was nogmaals niet bedoelt, de GGD/RAV bieden hun excuses aan voor dit incident. :)


rob-r

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Reactie #85 Gepost op: 19 juli 2010, 15:57:34
Netjes, ook goed dat je het hier meedeelt.  O0


rob-r

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • SIGMA Breda, EHBOver. Breda
Reactie #86 Gepost op: 19 juli 2010, 16:07:53
Ow............en hoe zie jij het niveau dan Richard??


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #87 Gepost op: 19 juli 2010, 16:16:36
Den Bosch - De middelvinger die was opgestoken naar de fotografen bij de Vogelstraat in Den Bosch was niet zo bedoelt.  De verpleegkundige was boos omdat hij bij bepaalde incidenten die dag fotografen te dicht op het incident stonden en de ambulance broeders hinderde . Toen hij bij de Vogelstraat anderen fotografen zag werd hij boos omdat hij dacht daar gaan we weer. Deze reactie was nogmaals niet bedoelt, de GGD/RAV bieden hun excuses aan voor dit incident. :)

Bron?


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #88 Gepost op: 19 juli 2010, 16:21:36
Bron?
De baas van de post in Den Bosch aan de telefoon gehad, En hij vroeg of wij even dit wouden uit typen


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #89 Gepost op: 19 juli 2010, 16:27:54
Maar wat is nu de precieze reden dat deze ambupleeg zijn middelvinger opstak? Het was niet zo bedoeld, dat is duidelijk, maar was het een reflex oid?  ???
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..