Wietpas, gedoogbeleid en discussie omtrent de opiumwet

Auteur Topic: Wietpas, gedoogbeleid en discussie omtrent de opiumwet  (gelezen 53950 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #60 Gepost op: 1 mei 2012, 14:33:17
Mocht de straatdealer toch bezig zijn, dan kunnen ze direct de sigaretten er ook bij doen.
De crisis hoeft helemaal niet zo slecht te zijn.
==========================
Problemen door dure peuk

http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/12035846/__Problemen_door_dure_peuk__.html

En dat allemaal omdat voorgaande regeringen het verdomde om optijd te bezuinigen.
En ja waar kunnen we makkelijk en snel stelen ? Juist van de bevolking. Juist bij de mensen die roken en brandstof tanken.
En goh wat gek dat men illegaal sigaretten en/of shag gaat kopen. Hoe zou dat nou komen ? Raar hé.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #61 Gepost op: 1 mei 2012, 14:35:08
gezocht: sigarettenkoker waar 20 filtersigaretten in passen.  ^-^


sylvester1986

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 1 mei 2012, 14:51:54
Ik ben benieuwd of hier nu meer grenscontroles van gaan komen.
Men dringt namelijk al aan op 30 dagen per periode, men heeft straks misschien wel een goede reden.
Nationale regeringen moeten daarom de mogelijkheid krijgen om de landsgrenzen voor een periode van 30 dagen te bewaken, vinden ze.
Ik heb beetje bij beetje het idee dat we teruggaan in de tijd.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 1 mei 2012, 15:27:41
Alle Maastrichtse coffeeshops dicht

MAASTRICHT -  Alle Maastrichtse coffeeshops zijn dinsdag dicht gegaan uit protest tegen de nieuwe gedoogcriteria. Burgemeester Onno Hoes heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie. De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: „Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.”

In totaal 9 van de 14 coffeeshops werden dinsdag gecontroleerd. Alleen coffeeshop Easy Going was even open en kreeg een schriftelijke waarschuwing omdat er geen ledenlijst was.
Hoes had liever gezien dat de coffeeshops ledenlijsten hadden aangelegd om zo de lokale markt van wiet te voorzien. „Ze hadden die ledenlijst allang klaar kunnen hebben”, zei hij.
Terwijl voor het stadhuis een groot fluitconcert losbarste van boze buitenlandse coffeeshopklanten en coffeeshopwerknemers zei Hoes tijdens de persconferentie binnen dat hij het probleem niet heeft veroorzaakt. „Maar we gaan agenten inzetten waar we overlast verwachten”, zei Hoes.
De burgemeester kondigde aan dat coffeeshop Easy Going woensdag opnieuw gecontroleerd wordt. Als die naar verwachting weer geen ledenlijst kan overleggen, krijgt de eigenaar een vooraankondiging tot sluiting.
Hoes verwacht de coffeeshop eind van de week te sluiten en denkt dat de eigenaar een kort geding aanspant. Hij hoopt op een uitspraak van de rechtbank binnen een week daarna.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12039804/__Coffeeshops_Maastricht_dicht__.html


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #64 Gepost op: 1 mei 2012, 15:35:00
Alle Maastrichtse coffeeshops dicht
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12039804/__Coffeeshops_Maastricht_dicht__.html

En de pleuris is officieel uitgebroken vandaag, mijn 11e teen voelt een stroming aankomen vanuit de Randstad bestaande uit Golfjes en A3'tjes richting het zuiden.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 1 mei 2012, 15:41:07
En ik kan het de burgers niet kwalijk nemen, maar goed dat de burgers meer weerstand tonen.
De PVV heeft wel ideeën...  >:D
topic: PVV: Zet het leger in bij drugsoorlog zuid-Nederland


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #66 Gepost op: 1 mei 2012, 15:50:42
Waarom is die burgemeester nou zo boos?

Waarom mag een ondernemer niet besluiten om op zijn moment, op zijn tijd, onder zijn voorwaarden zijn deur te sluiten?
Worden de coffeeshophouders soms publiekelijk gefinancierd door de gemeente en zijn het soms ambtenaren? En zijn coffeeshops echt zo belangrijk voor de samenleving dat er sprake is van ontwrichting bij een dagje vrij? O, help: mijn onderdanen kunnen hun joint niet krijgen? Paniek?

Wat een belachelijke reactie, burgemeester en bestuurder onwaardig.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #67 Gepost op: 1 mei 2012, 15:53:38
Alle Maastrichtse coffeeshops dicht

MAASTRICHT -  Alle Maastrichtse coffeeshops zijn dinsdag dicht gegaan uit protest tegen de nieuwe gedoogcriteria. Burgemeester Onno Hoes heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie. De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: „Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12039804/__Coffeeshops_Maastricht_dicht__.html

Ben benieuwd of zijn liefhebbende echtgenoot Kwalbert Verlinde er nog wat over te melden heeft bij RTL Boulevard vanavond.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #68 Gepost op: 1 mei 2012, 15:58:57
Zal ik Albert's scoop meteen maar effe de grond in boren.

Ik weet waarom de burrie zo boos is.
Hij kan zelf zijn blowtje niet halen.
En gezien zijn reactie is hij een zware HTC-gebruiker.
Afkickverschijnselen.

Met dank aan Mrs. DB voor deze scherpe observatie.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #69 Gepost op: 1 mei 2012, 16:00:47
;D ;D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen